20 October 2010, 19:34
Mooi dat jullie zakboekjes dat zeggen. Het komt wel ongeveer overeen wat ik met mijn vinger weet te meten. Onderweg op de snelweg heb ik nog even gemeten wat de boord spanning is bij te hoog toerental: (12.5 volt en blijft zakken) bij lager toerental (13.5 volt). Best gevaarlijk trouwens om met je meet pennen in je sigaret aansteker te gaan frunniken terwijl je 120 over de snelweg kachelt...
Het viel me onderweg ook op dat de remdruk wel heel ver weg gezakt is (was al laag, maar nu nog veel lager). Thuis onder de motorkap kom er achter dat het reservoir helemaal leeg is... Erg vreemd, maar ik ga er van uit dat het niks te maken heeft met mn dynamo.
Het viel me onderweg ook op dat de remdruk wel heel ver weg gezakt is (was al laag, maar nu nog veel lager). Thuis onder de motorkap kom er achter dat het reservoir helemaal leeg is... Erg vreemd, maar ik ga er van uit dat het niks te maken heeft met mn dynamo.
Honda CBR600 1996
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel