20 October 2010, 11:47
let bij je riem ook op of ie niet te diep ligt, een goede riem ligt "op" de poulies, hij loopt als het ware op de "tandjes" en niet de zijkanten..
en afstellen... je hoeft er geen viool op te spellen hè... anders kost het je de dynamolagers..
op de vraag "wat is de juiste spanning?" is in tekst lastig uitleggen, meer een gevoel, er zijn mettertjes voor in de handel, maar dan moet je ook weten wat bij de auto voorgeschreven is...
ok nog eentje, mocht je V-snaar op gegeven moment "piepen" , gebruik dan aub geen kaarsvet om er vanaf te komen, je reinste kolder..
en afstellen... je hoeft er geen viool op te spellen hè... anders kost het je de dynamolagers..
op de vraag "wat is de juiste spanning?" is in tekst lastig uitleggen, meer een gevoel, er zijn mettertjes voor in de handel, maar dan moet je ook weten wat bij de auto voorgeschreven is...
ok nog eentje, mocht je V-snaar op gegeven moment "piepen" , gebruik dan aub geen kaarsvet om er vanaf te komen, je reinste kolder..