19 October 2010, 20:23
Vanochtend kreeg ik mn auto niet aan de praat. Het starten ging niet. Gelukkig lukte dat vanavond wel weer in 1 keer. Maar tijdens het rijden bleek dat mn acculampje + Brake failure + parking brake tegelijkertijd gaan branden, zogauw de toeren oplopen. Hoeveel toeren weet ik niet precies, maar zeg maar 15km/u in 1, 40 in de 2, 75 in de 3 etc. Zogauw ik opschakel is het weer weg.
Nu zit ik te denken: de wind van de ventilator icm het vochtige weer/regen een sluiting?
Spanningsregelaar kapot? Die kan zoveel spanning niet omzetten?
Koolborstels worden warm en zijn versleten?
Accu is te leeg?
Iemand andere suggesties? Kan ik er mee doorrijden of kom ik dan met lege accu te staan?
Nu zit ik te denken: de wind van de ventilator icm het vochtige weer/regen een sluiting?
Spanningsregelaar kapot? Die kan zoveel spanning niet omzetten?
Koolborstels worden warm en zijn versleten?
Accu is te leeg?
Iemand andere suggesties? Kan ik er mee doorrijden of kom ik dan met lege accu te staan?
Honda CBR600 1996
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel
Volvo 245 1983 lpg (geschorst per 10-02-2014)
Volvo 940 1998 lpg G3
Volvo 740 1985 benzine
Hanomag Henschel F40KA 1973 diesel