Topics: 15
Heb LPG ingebouwd in mijn 245 met B23E motor. Heb vaak gelezen dat de kans op backfires groot is met dit type motor en heb op dit forum een keer een lijst gezien met tips om de backfire te voorkomen en de schrijver had deze lijst ook in zijn auto gelegd. Heb met de zoekfunctie geprobeerd lijst met de tips weer te vinden, maar is mij niet meer gelukt. Wie weet waar ik die lijst kan vinden of wil iemand de lijst onder deze topic plaatsen?
Dank
Topics: 22
Als je de eerste keer niets vindt, kun je links nogmaals de zoekfunctie aanklikken en dan doet hij het vaak wel :

:

:

Helaas een onvolkomenheid in de forumsoftware. :'(
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Topics: 49
Daar ben ik met mn B230E ook zeer benieuwd naar! ;D
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
Topics: 22
Hier is tie.
skidje schreef:Bij de goeie gasboer heb je volgens mij niet zo veel last van backfires. Vriend van me reed eerst een Laguna (ja ik weet het) op LPG en kon regelmatig zoniet wekelijks wel een keer zijn overlast plugje terug steken vanwege een kleine backfire die plaatsgevonden had.
Hij rijdt nu een B23E in zijn 740 GLE van 84 met LPG van Van Orsouw uit Eindhoven en heeft in 14 maanden nog geen backfire gehad. (12000 km ondertussen! en moet de olie nog vervseren die er reeds in Zweden tenminste 14 maanden gelden in is gegooid.!!)
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.