30 May 2010, 22:29
BartWillem schreef:http://link.marktplaats.nl/351213474geen opties maar wel CC... heb om meer info gevraagd, ben benieuwd
Een echte Polar, maar dan belastingvrij.... Jaja! :
Afraders Ebay / Marktplaats
|
30 May 2010, 22:29
BartWillem schreef:http://link.marktplaats.nl/351213474geen opties maar wel CC... heb om meer info gevraagd, ben benieuwd
30 May 2010, 23:22
Je ziet precies tot, waar hij onder water lag/ ingegraven zat...
31 May 2010, 21:45
242-turbo schreef:BartWillem schreef:http://link.marktplaats.nl/351213474geen opties maar wel CC... heb om meer info gevraagd, ben benieuwd Ik ook... Maar mijn 1976 zier een stuk gedateerder uit... :-X
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
31 May 2010, 23:05
BartJu schreef:242-turbo schreef:BartWillem schreef:http://link.marktplaats.nl/351213474geen opties maar wel CC... heb om meer info gevraagd, ben benieuwd nogsteeds geen reactie, wel is de advertentie inmiddels gewijzigd. er staat nu bij 1975 wat is dit joh??
31 May 2010, 23:12
Je zult zo'n auto voor dat geld kopen (er wordt al stevig geboden) en later erachter komen dat alleen het chassisnummer van 1975 is. ???
Als iemand een auto omkat moet ie dat zelf weten. Maar als je zo'n auto verkoopt wees dan ook eerlijk naar de koper toe en zeg dan gewoon hoe de vork in de steel zit. De auto zal dan waarschijnlijk niet meer dan 1500 euro opbrengen maar de koper hoeft zich dan later niet bekocht te voelen.
31 May 2010, 23:14
vroegâh (3-4jaar terug) kon je de bieder nog een mail sturen als buitenstaander om te waarschuwen, helaas kan dat niet meer
dit is gewoon pure misleiding en oplichting
1 June 2010, 00:23
242-turbo schreef:vroegâh (3-4jaar terug) kon je de bieder nog een mail sturen als buitenstaander om te waarschuwen, helaas kan dat niet meer Maar jij bood toch laatst ook chassisnummers aan? ![]() En het bouwjaar stond er eerst inderdaad niet bij. Bovendien moet ik de eerste Polar met LPG die minder dan 3,5 ton heeft gelopen nog tegenkomen. Een Polar met LPG uit 1992/1993 met maar 240k op de teller kan haast niet. Dan zou je net 20k per jaar rijden en met de wegenbelasting bij zo'n auto is dat precies het omslagpunt (als in: dat is er nooit mee gereden, de ervaring leert dat dat veel meer km's zijn bij de meeste Polars). ![]()
1 June 2010, 08:29
Ik moet mijzelf even verbeteren: :-\
Het ging om precies zo'n zelfde, waar overigens ik ook ben langsgeweest. Ik had ze even met elkaar verward Hier was de bodem langs de dorpel wat crocky en de ook hier bekende plekjes maar niet zo erg als hieronder staat. Marktplaats: 142 injectie http://link.marktplaats.nl/350936703 Ik ben 2 jaar terug ong. bij deze leuke 142 gaan kijken. Op het eerste gezicht een leuke stoere bak. Maar: Voelde toen een beetje langs de bodem en drukte er meteen een gaatje in ??? Ook een hoop roest op de bekende plekken Was (toen) optisch ook niet zo mooi, krasjes en kleine deukjes. H et dashboard was met knopjes en draadjes ook een zooitje. Maar is inmiddels wel van eigenaar gewisseld. Dus wat er ondertussen mee is gebeurd weet je natuurlijk ook niet. Ik heb er toendertijd een hoop foto's van gemaakt dus bij interesse voor de foto's hoor ik t wel. Heeft wel overdrive, gas, roest en injectie. Ik kon hem 2 jaar terug (van de vorige eigenaar dus) voor â¬1150,- meenemen terwijl hij toen ook voor â¬1750,- op MP stond. Geeft wel aan hoe graag hij ervanaf wilde... Wel een leuke basis ![]()
Volvo 142S - 1973
Felix
1 June 2010, 09:27
BartWillem schreef:Maar jij bood toch laatst ook chassisnummers aan? ja en ??? op papier verkoop ik dan gewoon een auto hoor. wat de andere eigenaar er mee doet moet die weten verdere opmerkingen kun je beter per pb doen... :-X :-X :-X
1 June 2010, 19:42
ik heb meer info over de rode 245 polar, "belastend" dus ga ik niet openbaar vermelden. voor degene die het willen weten kunnen me pb-en
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|