12 April 2010, 21:18
Zal morgen eerst even een foto maken om te zien of het is wat je eventueel zoekt, over de prijs raken we het wel eens.
245DL 1980 USA
Markfranken - Volvo 245 DL 1975 K-Jet B20F
|
12 April 2010, 21:18
Zal morgen eerst even een foto maken om te zien of het is wat je eventueel zoekt, over de prijs raken we het wel eens.
245DL 1980 USA
12 April 2010, 21:26
Geen rood interieur meer? De reden van aankoop Mark... :o
12 April 2010, 21:29
Dirk242 schreef:Geen rood interieur meer? De reden van aankoop Mark... :o Klopt, was de reden van aankoop. Maar hij zit stukken minder dan mijn nieuwe. Misschien is alles nog om te zetten, maar ik twijfel... We zullen wel zien ;D, ik heb dalijk de keuze
13 April 2010, 17:37
Ik heb je een email gestuurd
![]()
21 June 2010, 22:52
Restauratie is gestart:
enkele onderdelen zijn er al vanaf, nu de rest nog. Motor was ik zo kwijt (moet nog wel eruit) Als alles klaar is kunnen de onderdelen van de witte erin: foto's: De rotste plek, bij de voorruit. is niet alleen rechtsonder maar ook linksonder... De beste plek (bij alle andere 245 helemaal weg...Bij mij intakt!) Nog een vervelende plek, maar goed ie wordt grotendeels gecoverd door de 120kg wegende aluminium achterbumper OP naar de volgende stap, het interieur eruit. groeten Mark
31 October 2010, 13:43
We zijn al weer wat maandjes verder en ik ben lekker aan de slag. Tempo is niet zo hoog als bij sommige anderen, maar daar doe ik het ook niet voor.
Bij de witte heb ik wat verstralers gemonteerd en heb ik de brede velgen eronder gelegd. De verlagingsveren zitten nog onder de rode en aangezien ik de witte als donor heb gekocht (en nog enkele maanden mee blijf rondrijden) zit ik te twijfelen of ik de veren ga overzetten. Is al met al weer een goede klusdag werk (mijn klusdagen duren een uur of 6) en die kan ik dan beter besteden aan de rode. ZO staat de witte er nu bij: ![]() ![]() De rode 75er is nu ver gestript. Interieur is naar LuckyLoek gegaan, de rest heb ik allemaal nog bewaard. Gisteren is de motor eruit gehaald, die komt in een p1800 van iemand anders. Hier zijn de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En als laatste het allombekende accuwak. ![]() Volgende stap is schoonmaken van de motorruimte en alle roestplekken kaal maken. Daarna lassen en daarna pas de onderdelen van de witte overzetten.
1 November 2010, 00:59
Zo lekker bezig!!
ik ben benieuwd hoe dit project gaat verlopen!! In elk geval veel succes gewenst.
1 November 2010, 09:02
Een B20 met K-jet blijft toch wel een leuke rariteit...
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|