Topics: 54
Topics: 18
Nou is het genoeg, jij komt hier godnondejuu alleen maar om te stoken jij! Rot gewoon eens op met je verrekte 740.
En ja jullie zullen dit weer verwijderen maar Frans wat kom je hier nou eigenlijk doen joh??
Geen enkele opmerking/post hier op dit forum van jou slaat ergens op en je loopt alleen te vervelen hier..
Tis een keer genoeg hÃ
Topics: 22
PB240 schreef:Nou is het genoeg, jij komt hier godnondejuu alleen maar om te stoken jij! Rot gewoon eens op met je verrekte 740.
En ja jullie zullen dit weer verwijderen maar Frans wat kom je hier nou eigenlijk doen joh??
Geen enkele opmerking/post hier op dit forum van jou slaat ergens op en je loopt alleen te vervelen hier..
Tis een keer genoeg hÃ
Dikke plus een.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Topics: 5
PB240 schreef:Nou is het genoeg, jij komt hier godnondejuu alleen maar om te stoken jij! Rot gewoon eens op met je verrekte 740.
Tis een keer genoeg hÃ
+1
Nu ik er over nadenk heb ik v700r echt nog nooit iets nuttigs zien posten, alleen maar trieste opmerkingen... ik krijg medelijkden met hem :-*
Meeste mensen hier proberen een bijdrage te leveren, beetje stoken kan altijd, maar v700r kan niets anders...
@PB: niet te negatief over 700's he
760 | Groen | Snel
Topics: 21
idd die heeft hier nog nooit iets nuttigs geposten. alleen maar haat, jij doet net of dat je de beste auto hebt en dat je de beste monteur bent. niet dat wij dat hebben maar wij zeggen het ook niet en zijn ook niet zo'n haters als jullie.
ik vraag me af wat jullie in het dagelijks leven doen misschien dat we er dan iets meer begrip voor krijgen.
Topics: 84
Waarschijnlijk is het niet de moeite om me ermee te bemoeien maar toch. Voordat hier een complete aflevering van Suske en Wiske en de Driftige Drifters langskomt, vind ik dat je het volgende moet bedenken. Dit hier is gewoon een verzameling nullen en Ãnen op een beeldscherm. Als je er wat mee kunt is het meegenomen, zo niet dan niet. Er zijn posters zat waarvan ik de reacties niet of nauwelijks lees, en topics ook trouwens.
Wie is v700r? Wie ben ik? Misschien is v700r wel een hobbyproject van mij, of is Marc1970 een hobbyproject van hem. Op dit forum ben je wie je wezen wilt, en v700r is hier blijkbaar een sarcastische botterik. Hij heeft ergens anders ongetwijfeld ook serieuze kanten, of niet, wat maakt het uit. Laat hem (of haar).
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 8
Even alles op nul zetten vrienden. Tis kerstmis en dus een tijd van vrede en rust. En ik wil foto's in de sneeuw zien. Hij is trouwens aant smelten hier.
Topics: 35
Belg schreef:Even alles op nul zetten vrienden. Tis kerstmis en dus een tijd van vrede en rust. En ik wil foto's in de sneeuw zien. Hij is trouwens aant smelten hier.
Ik vrees ook dat die witte kerst hier eerder een natte kerst zal worden. De dooi is al vlot ingezet.
De mijne heeft trouwens geen sneeuw gezien want die stond mooi droog in de garage. Dus ook geen foto's van mijn volvo in de sneeuw.
Verder veel leuke foto's hier.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Topics: 51
Zo is het,
niet wrijven in de vlek.
mooi weer on-topic nu, en klacht indienen als het je niet bevalt. De moderatoren bepalen of iemand mag blijven.
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Topics: 22
Even weer Back to basic! :-\ Topic is genaamd: Volvo in de sneeuw!!
Zijn er nog meer mooie plaatjes (bij voorkeur statisch) voordat alle sneeuw weer weg is?