Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Discussie over gedrag...(tijdelijk topic)
nick740 schreef:
Dirk242 schreef:
Jelmar schreef:
Dirk242 schreef:Ik zat erop te wachten.

Edit: Geen sneeuw :Smile

Nat asfalt is geen droog asfalt.

1 - 1
Jajaja. Spuit elf heeft gelijk.
Gooi jij dan ook eens een filmpje van je kunsten (met sper) op den YouTube, want met alleen een paar woorden toon je nog niks aan.

idd jelmar altijdt commentaar op iedereen maar zelf hebben we nog niets vernomen van je rij kwaliteiten behalve dan dat je op je auto's staat te springen tijdens de elandrun 2009, oo ja en hoe ist eigenlijk met je polo afgelopen want schijnbaar schrijf je wel vanalles maar daar hebben we dus ook nog niks van gezien!! en jelmar wil je dit a.u.b. niet verwijderen..

Maw als je een beetje gaat driften als het glad is ben je een goede chauffeur? Bull!! De eerste de beste oma gaat met gladheid ook al driftend door de bocht, wel per ongeluk maar toch. Je bent een goed chauffeur als je je bumper er niet afrijdt en een sukkel als.....juist ja. Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Groeten van Frans
Antwoord
Nou is het genoeg, jij komt hier godnondejuu alleen maar om te stoken jij! Rot gewoon eens op met je verrekte 740.
En ja jullie zullen dit weer verwijderen maar Frans wat kom je hier nou eigenlijk doen joh??
Geen enkele opmerking/post hier op dit forum van jou slaat ergens op en je loopt alleen te vervelen hier..
Tis een keer genoeg hÃ
Antwoord
PB240 schreef:Nou is het genoeg, jij komt hier godnondejuu alleen maar om te stoken jij! Rot gewoon eens op met je verrekte 740.
En ja jullie zullen dit weer verwijderen maar Frans wat kom je hier nou eigenlijk doen joh??
Geen enkele opmerking/post hier op dit forum van jou slaat ergens op en je loopt alleen te vervelen hier..
Tis een keer genoeg hÃ

Dikke plus een.

240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
PB240 schreef:Nou is het genoeg, jij komt hier godnondejuu alleen maar om te stoken jij! Rot gewoon eens op met je verrekte 740.
Tis een keer genoeg hÃ

+1
Nu ik er over nadenk heb ik v700r echt nog nooit iets nuttigs zien posten, alleen maar trieste opmerkingen... ik krijg medelijkden met hem :-*

Meeste mensen hier proberen een bijdrage te leveren, beetje stoken kan altijd, maar v700r kan niets anders...

@PB: niet te negatief over 700's he Big Grin
760 | Groen | Snel
Antwoord
idd die heeft hier nog nooit iets nuttigs geposten. alleen maar haat, jij doet net of dat je de beste auto hebt en dat je de beste monteur bent. niet dat wij dat hebben maar wij zeggen het ook niet en zijn ook niet zo'n haters als jullie.

ik vraag me af wat jullie in het dagelijks leven doen misschien dat we er dan iets meer begrip voor krijgen.
Antwoord
Waarschijnlijk is het niet de moeite om me ermee te bemoeien maar toch. Voordat hier een complete aflevering van Suske en Wiske en de Driftige Drifters langskomt, vind ik dat je het volgende moet bedenken. Dit hier is gewoon een verzameling nullen en Ãnen op een beeldscherm. Als je er wat mee kunt is het meegenomen, zo niet dan niet. Er zijn posters zat waarvan ik de reacties niet of nauwelijks lees, en topics ook trouwens.

Wie is v700r? Wie ben ik? Misschien is v700r wel een hobbyproject van mij, of is Marc1970 een hobbyproject van hem. Op dit forum ben je wie je wezen wilt, en v700r is hier blijkbaar een sarcastische botterik. Hij heeft ergens anders ongetwijfeld ook serieuze kanten, of niet, wat maakt het uit. Laat hem (of haar).
Volvo 940 1997  Volvo 144 1969
Antwoord
Even alles op nul zetten vrienden. Tis kerstmis en dus een tijd van vrede en rust. En ik wil foto's in de sneeuw zien. Hij is trouwens aant smelten hier.
Antwoord
Belg schreef:Even alles op nul zetten vrienden. Tis kerstmis en dus een tijd van vrede en rust. En ik wil foto's in de sneeuw zien. Hij is trouwens aant smelten hier.

Ik vrees ook dat die witte kerst hier eerder een natte kerst zal worden. De dooi is al vlot ingezet. Smile

De mijne heeft trouwens geen sneeuw gezien want die stond mooi droog in de garage. Dus ook geen foto's van mijn volvo in de sneeuw.

Verder veel leuke foto's hier. Wink

142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995

Mijn Volvo's
Antwoord
Zo is het,
niet wrijven in de vlek.
mooi weer on-topic nu, en klacht indienen als het je niet bevalt. De moderatoren bepalen of iemand mag blijven.
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Even weer Back to basic! :-\ Topic is genaamd: Volvo in de sneeuw!!

Zijn er nog meer mooie plaatjes (bij voorkeur statisch) voordat alle sneeuw weer weg is?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Gezocht: topic over wit interieur 144. Madman 1 3.396 24 February 2015, 12:06
Laatste bericht: Dopski
  gespot topic sander69 2 3.739 16 July 2014, 19:05
Laatste bericht: sander69
  Kilometerstanden Topic Volvodiesel 187 96.754 16 January 2013, 20:59
Laatste bericht: Belg
  wie plaatst een slotje op een discussie? 240diesel 4 4.958 16 December 2011, 09:59
Laatste bericht: Dopski
  Het grote End Of Life (EOL) topic 242-turbo 19 9.941 24 September 2010, 19:46
Laatste bericht: Marc1970
  instelling e-mail na nieuw bericht op jouw topic / reactie 240diesel 6 5.374 22 February 2007, 15:51
Laatste bericht: muthill

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)