Berichten: 6.715
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Polyester-harde 142...
Vanmiddag wezen kijken met Frox.
Als je een classy auto wilt kan je deze overslaan. Als je wil rijden in een oud lijk, beetje bijplamuren kan het wel wat zijn.
Niet proberen wat aan het eerdere gepruts te doen, en door je oogharen blijven kijken.
[img width=800 height=599]http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/plaatjes%20van%20ander%20volvos/Afb0201.jpg[/img]
[img width=800 height=599]http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/plaatjes%20van%20ander%20volvos/Afb0200.jpg[/img]
^not as it should be^
De zijkant van de auto is een geheel geworden met de bodem.
Berichten: 3.840
Topics: 107
Lid sinds: Feb 2007
De prijs is er ook wel naar vind ik.
Ik bedoel: als de auto APK heeft en goed rijdt en bovendien met LPG dan vind ik 1250 niet duur.
Voor iemand die het te doen is om het belastingvrij rijden die zal voor minder geld weinig keus aan auto's vinden lijkt me.
Berichten: 9.866
Topics: 82
Lid sinds: Apr 2006
Even opkrikken, als het plamuur blijft zitten en de deuren vallen niet spontaan open is het nog te doen.
Als de krik in de bodem verdwijnt is het ook niet goed.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Berichten: 288
Topics: 10
Lid sinds: Jun 2009
Marc1970 schreef:Even opkrikken, als het plamuur blijft zitten en de deuren vallen niet spontaan open is het nog te doen.
Als de krik in de bodem verdwijnt is het ook niet goed.
;D ;D
Doet de apk keurmeester dat ook zo?
Berichten: 1.380
Topics: 7
Lid sinds: Oct 2008
jos245 schreef:De prijs is er ook wel naar vind ik.
Ik bedoel: als de auto APK heeft en goed rijdt en bovendien met LPG dan vind ik 1250 niet duur.
Voor iemand die het te doen is om het belastingvrij rijden die zal voor minder geld weinig keus aan auto's vinden lijkt me.
Dat vind ik dus ook, voor 1250 Euro kan je geen gouden auto verwachten en zeker niet als er al LPG in ligt voor dat geld.
Berichten: 6.715
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Jelmar schreef:Mooie prater is die Jan v/d Kamp ofnie ;D ;D
Beste kerel hoor daar niet van, maar typische verkoper. 
Sow niet normaal, na 1 min had ik al gezien (en gezegd) dat het een en ander in elkaar geprutst was en dat we de auto niet zouden kopen.
Vervolgens komt er een heel verhaal dat een goede lasser er binnen een uurtje andere dorpels onder kan lassen en dat dit goedkoop laswerk betreft. Kwartier later begintie weer van voor af aan.
BartWillem schreef:jos245 schreef:De prijs is er ook wel naar vind ik.
Ik bedoel: als de auto APK heeft en goed rijdt en bovendien met LPG dan vind ik 1250 niet duur.
Voor iemand die het te doen is om het belastingvrij rijden die zal voor minder geld weinig keus aan auto's vinden lijkt me.
Dat vind ik dus ook, voor 1250 Euro kan je geen gouden auto verwachten en zeker niet als er al LPG in ligt voor dat geld. 
Dat is zeker zo. Gewoon rijden en verder niets meer aan doen, zeker ook niet proberen op te knappen. Maar voor mij/ons was het niets, er moet wel een beetje potenite inzitten (dat is wat anders dan pretentie).
Berichten: 726
Topics: 9
Lid sinds: Jul 2009
Jelmar schreef:Beste kerel hoor daar niet van, maar typische verkoper. 
Anders had die ook geen 42 auto's te koop staan in z'n advertentie.
PS: Als daar nog steeds een rode S40 staat niet kopen, want die is op het randje van total loss... (versnellingsbak en motor)
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Berichten: 644
Topics: 8
Lid sinds: Aug 2007
Marty Mcfly schreef:Marc1970 schreef:Even opkrikken, als het plamuur blijft zitten en de deuren vallen niet spontaan open is het nog te doen.
Als de krik in de bodem verdwijnt is het ook niet goed.
;D ;D
Doet de apk keurmeester dat ook zo?
Ik vond deze opmerking wel heel grappig, maar langs de andere kant, stel dat je je band moet vervangen en het overkomt je......
Berichten: 3.840
Topics: 107
Lid sinds: Feb 2007
Dat de schaarkrik bij het opkrikken -of nog vervelender,vlak erNA- plots in de dorpel verdween dat kwam vooral in het pre- APK tijdperk regelmatig voor.
Ik heb het vroeger ooit met een Opel Rekord meegemaakt. Gelukkig had ik het wiel er nog net niet af gehaald
Berichten: 726
Topics: 9
Lid sinds: Jul 2009
Opel's uit die tijd staan nou ook niet echt bekend om hun roestbestendigheid
Zou graag eens een mooie Diplomat, Admiral, Ascona A, Commodore of een Rekord B of C willen bezitten, maar ze zijn allemaal ook nogal gewild bij het bruine monstertje.
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412