Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Met Roofrack door de wasstraat?
Ja het is jou auto, maar ik wil je auto wel eens zien na een jaar regelmatig de wasstraat door.
Antwoord
dat is zo'n onzin
ik doe het al 9 jaar
De krassen die er op zitten bij mij zijn niet van de wasstraat, maar van menselijk gebruik.

244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
PB240 schreef:Ja het is jou auto, maar ik wil je auto wel eens zien na een jaar regelmatig de wasstraat door.

Ik zou zeggen kom eens kijken of je krassen vindt, ik ben er nu 3 keer doorheen geweest.
Groeten van Frans
Antwoord
Hoewel de vraag was of je met een USA roofrack door de wasstraat kon. Maw we dwalen af.
Groeten van Frans
Antwoord
***t_blijft_behelpen*** schreef:dat is zo'n onzin
ik doe het al 9 jaar
De krassen die er op zitten bij mij zijn niet van de wasstraat, maar van menselijk gebruik.

Heb je hem al eens een keer goed bekeken onder tl licht??
Maar blijf jij het lekker onzin vinden. Ik weet wel beter, voor mijn wagens nooit meer wasstraat.
Antwoord
Ga jij elke keer als je hem gewassen hebt met een TL-buis langs je auto?
Groeten van Frans
Antwoord
Ik droog, poets en zuig hem binnen uit ja en daar hangen tl buizen.
Antwoord
als je je auto goed wilt wassen dan ben je er zeker een paar uur mee bezig.

dus voor degene die lui zijn gaan naar de wasstraat en voor degene die hun auto zien als hobby doen het zelf.
Antwoord
jos245 schreef:
v700r schreef:Maar waaróm is een wasstraat zo slecht dan? Kom eens met een paar tegens.

Ik weet er wel een paar:

1 omdat die borstels zo duur zijn worden ze vaak te laat vervangen met als gevolg dat je van die kringkrasjes over je hele autolak krijgt. Dat is alleen met hard en langdurig poetswerk weer enigszins te herstellen.

2 de borstels komen niet op de juiste belangrijke plekken van de oude 240's zoals de onderzijde van de deuren en de onderranden/binnenranden van de wielkasten achter.

3 (voor de milieufreaks) in de wasstraat gebruik je (veel) meer water en zeep dan nodig is.

en niet te vergeten het hergebruik van het water!! Of dacht jij dat ze voor elke auto 100% schoon water gebruiken??
Mijn project: http://volvo142-deluxe.blogspot.com/ <br />Mijn rijdende klassieker: Volvo 164
Antwoord
Een goed gemonteerd roofrack moet ook op de snelweg vast blijven zitten. Dat zal met een wasstraat wel meevallen.
Ik kom NOOIT meer in een wasstraat, sinds ik een ruitenwisser heb zien afbreken. Zo'n slierten Jordan wasstraat, omdat die minder schijnt te krassen dan die ronddraaiende borstels. Maar die natte slierten grijpen heel makkelijk - bijvoorbeeld - ruitenwissers vast.
Heel veel geknutsel gehad om de ruitenwisser weer enigszins behoorlijk vast te krijgen. Eigenlijk wil ik het systeem van 1973 in mijn 145 uit 1970 monteren, maar die twee zijn erg verschillend...

Zoals de amerikanen zeggen: YMMV.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Achterlicht valt uit elkaar door de warmte... Gerben 4 1.361 1 August 2022, 13:19
Laatste bericht: Peter Timmer
  Monteren roofrack roger2401990 24 15.147 30 January 2012, 12:00
Laatste bericht: Rob
  oud type kachelkraan vervangen door nieuw type pepijnwk 2 3.949 5 July 2011, 15:13
Laatste bericht: pepijnwk
  Eindelijk! Hij zit er op! Roofrack volvo fan 5 4.455 3 June 2011, 11:39
Laatste bericht: xnoxemx
  Snowcaps na de wasstraat... Volvo Eindhoven 9 4.231 18 April 2011, 14:53
Laatste bericht: Volvo Eindhoven
  Binnenzijde zijraam estate door gerot Sjaakie 11 4.917 25 October 2010, 23:44
Laatste bericht: Sjaakie
  retro roofrack monteren Jeroen V 13 6.460 12 September 2010, 02:05
Laatste bericht: volvo fan
  Roofrack volvorider 10 6.150 13 September 2007, 12:59
Laatste bericht: Zwarte Flirt

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)