Topics: 135
Ik denk dat we uit de huidige automarkt kunnen concluderen dat de echte autoliefhebber die ÃÂÃÂn of twee merken lief heeft steeds schaarser wordt. Anders kon men nog wel gewoon 240's en 740's maken en doorontwikkelen.
Daarnaast wordt de huidige V70 over 30 jaar misschien ook wel weer interessant (lees cult), want wie had dat ooit van een 240 gedacht in de jaren 80?? Tegen de tijd dat iedereen elektrisch rijdt. Maarja, dan is alles waarschijnlijk opgedoekt omdat 'de groenen' zoveel macht hebben gekregen in dit land dat alles dat uitstoot heeft vernietigt moet worden.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 54
De mensch heeft ook uitstoot!!
Groeten van Frans
Topics: 135
v700r schreef:De mensch heeft ook uitstoot!!
;D ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Topics: 8
TheSaint77 schreef:Ik denk dat we uit de huidige automarkt kunnen concluderen dat de echte autoliefhebber die ÃÂÃÂn of twee merken lief heeft steeds schaarser wordt. Anders kon men nog wel gewoon 240's en 740's maken en doorontwikkelen.
Daarnaast wordt de huidige V70 over 30 jaar misschien ook wel weer interessant (lees cult), want wie had dat ooit van een 240 gedacht in de jaren 80?? Tegen de tijd dat iedereen elektrisch rijdt. Maarja, dan is alles waarschijnlijk opgedoekt omdat 'de groenen' zoveel macht hebben gekregen in dit land dat alles dat uitstoot heeft vernietigt moet worden.
Is de 240 echt cult? Of denken we dat omdat we er zo op verlekkerd zijn.
Topics: 35
Belg schreef:Is de 240 echt cult? Of denken we dat omdat we er zo op verlekkerd zijn.
Cult ontstaat omdÃÂ t mensen ergens verlekkerd op geraken...
Topics: 8
Rubicon schreef:Belg schreef:Is de 240 echt cult? Of denken we dat omdat we er zo op verlekkerd zijn.
Cult ontstaat omdÃÂ t mensen ergens verlekkerd op geraken...
Hmm; met zo'n antwoord kan ik vrede nemen.
Topics: 9
We kunnen in elk geval wel stellen dat de 240 inmiddels al een statement is geworden! En ik ben van mening dat ie gerust een cultauto kan worden. Voor mij persoonlijk is 'ie dat wel al namelijk!
Waar het hart Volvo van is...