Topics: 84
De sierstrips zijn ook oud, ze lopen door tot op de achterlichten.
Het is een eigenaardig samenraapsel, maar de advertentie vind ik op zich nog redelijk oprecht. De verkoper geeft een soort toelichting op het moderne uiterlijk van zijn 75'er en vermeld er zelfs bij dat de auto in deze toestand al vele malen door de APK is geraakt.
Het is hooguit niet helemaal juist om dit te presenteren als argument dat dit een soort legale constructie is. EÃÂn ter zake kundige keurmeester, douanier of politieagent en je bent de alsnog pineut.
Maar dat wist de verkoper misschien nog niet.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 54
De deuren zijn net zo oud als de rest van de auto en mÃÂt rubberen onderstrip , als je toch gaat omkatten let dan een beetje op de details....
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........
Topics: 26
ach, waarom zou je er
geheimzinnig over doen? :
deze verkoper heeft nog iets merkwaardigs. dat is: ik heb er nog nooit van gehoord of
iets over gelezen in een accessoires folder:
regengoten! Wie weet hier meer van? Alexander uit Dordt?
Topics: 13
Erg opvallend zijn ze niet. Ik heb die auto gezien en mij zijn ze dus niet opgevallen.
Wil je nog een goede daad doen en een erg strakke en harde 244 GLT van de ondergang redden, dan zou je Alexander eens moeten mailen. Hij had hem nodig voor de aandrijflijn en het interieur is ondertussen in Tim z'n 244 verdwenen. Hij is verder van plan het ding als los plaatwerk te verkopen........
`88 245, B230K, M47
Topics: 33
Martin245 schreef:Erg opvallend zijn ze niet. Ik heb die auto gezien en mij zijn ze dus niet opgevallen.
Wil je nog een goede daad doen en een erg strakke en harde 244 GLT van de ondergang redden, dan zou je Alexander eens moeten mailen. Hij had hem nodig voor de aandrijflijn en het interieur is ondertussen in Tim z'n 244 verdwenen. Hij is verder van plan het ding als los plaatwerk te verkopen........
Ik ben Alexander zijn neef en heb hem nog net niet gesmeekt of ik de auto mocht kopen. Gaat jullie dus niet lukken. Die hoge regengoten annex sierstrips hebben ook nog eens een extra functie, bij de gewone setup hoor je de goten vanaf 100kmp/u. Bij deze pas vanaf 160kmp/u :
De perfecte aandrijflijn gaat in zijn 262 project dat al 3 jaar duurt...
Enne, erg strak is hij niet. Rotte dorpel rechtvoor, linker achterscherm flink bedeukt en er was nog wat waar ik even niet op kom
Topics: 38
Topics: 84
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 107
bijzondere accessoire voor de 240: amplifier onderin in combinatie met radio bovenin. Wist niet eens dat dit origineel door Volvo geleverd was op de 240.
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onde...rker.html?
Topics: 26
nouw.... de versterker (amplifier) komt vaak onder de bijrijdersstoel.
de equalizer (met die schuifjes) onderin en de radio boven.
andersom kan ook. 8)
Topics: 8
jos245 schreef:bijzondere accessoire voor de 240: amplifier onderin in combinatie met radio bovenin. Wist niet eens dat dit origineel door Volvo geleverd was op de 240.
http://auto-diversen.marktplaats.nl/onde...rker.html?
Ik vind het toch iets speciaals en voor de prijs moet je het niet laten.