Topics: 16
Tegek, bedankt voor de foto's,
ja, bruin is dan toch de originele bekleding die in mijn 244 van '79 hoort, geel met bruin...
Wel erg mooi hoor als een interieur is zoals het hoort te zijn... pot ver dikkie...
nogmaals dank voor al het beeld en de lijst met kleur combi's,
Topics: 35
IK heb een roestbruine 242 DL uit '79 waar een beige interieur zit. Ik heb helaas niet onmiddellijk foto's van het interieur bij de hand, die zou ik moeten gaan maken. Maar als je interesse hebt, wil ik dat alsnog wel eens gaan doen.
Dashboard, hoofdsteunen en overige kunststof elementen op de deuren (kaartenbakken, raamslinger, armleuning,..) zijn alle in het zwart. De vloer en tunnel zijn bekleed met een soort bruin tapijt.
Bedankt voor het aanbod, maar ik kwam juist online om te vermelden dat ik gekozen heb voor het blauwe pullman interieur en dat zit er nu voor een 80% in.
Ik ga nog even stoeien met de bestuurdersstoel, bekleding is goed alleen de vulling niet meer en de draaiknoppen niet, die zijn stuk.
Vulling delen van mijn oude grijze pasagiers stoel is wel goed, deze kan ik neem ik aan overzetten? is dit te doen zonder ervaring of ga ik meer stukmaken dan me lief is en
kan ik het ergens laten doen???
Nog 1 vraagje, ik mis 1 klein dingetje, namelijk 1 van de bakjes waar de deurhendel invalt, nu heb ik wel een bruine, maar ja die is bruin, kan ik die eventueel blauw spuiten? iemand ervaring
met het aanpassen van de kleur van plastic intererieur delen?
ik zal een foto maken van wanneer het klaar is, oh, nog een vraag, ik heb wel de speaker roosters van het blauwe interieur, maar niet de speakers, zitten andere in, maar rooster kan ik nu niet meer vastklikken
op iets, is hier een bekende oplossing voor?
Hartelijke groet,
Topics: 107
D e vulling en knoppen van de oude stoel kun je gebruiken om de Pullman stoelen te repareren.
Er is ergens hier een topic over hoe je de stoelbekleding eraf haalt en andere vulling erin doet.
De vulling van de rechterstoel kun je ook voor links gebruiken.De rechtse is nl. meestal beter
Zo'n dopje voor de raamslinger zou ik niet gaan schilderen.Misschien heeft iemand nog wel zo'n ding liggen.
Topics: 13
Hoi, Tim,
hebben wij elkaar zondagmiddag niet ontmoet in Dordt? Jij met safarigele 244, ikke met donkerblauwe 245.
Ik dacht dat dat interieur compleet was. Jammer. Wel een erg mooi interieur, wat ik trouwens nog steeds van de hele auto vond. Jammer dat zoiets tot donor gedegradeerd wordt.
`88 245, B230K, M47
Hoi Martin,
Ja wij hebben elkaar ontmoet in Dord ja,, althans als jij die mooie donkerblauwe bij je had
Interieur is nagenoeg kompleet, enkel een of 2 kleine dingentjes die stuk waren.
En ja, die auto waar ik het uit heb mogen sleutelen is veel en veel te mooi om gedonord te worden, bodem was splinter nieuw, nergens
geen vuil of roest of wat dan ook te bekennen....
Maar toch ben ik blij ermee.. wel moet ik nog de bestuurderstoel (laten) doen, maar dan heb ik een erg mooie auto.
Oh trouwens, die kappen tegen de wielkasten die jij hebt, waar heb je die vandaan? want dat is wel super natuurlijk! hoor het erg graag, hartelijke groet,
Tim
wat ik nog zoek in het donkerblauw:
linkervoordeur: bakje waar de deurhendel invalt. (bestaat uit twe delen, 1 achter het paneel en het lijstje dat je erin klikt als het paneel ervoor zit.
deurbak links en rechts, links eb ik een zwarte en links een halve...
dit zijn de delen die ik in het bruin heb en eventueel zou kunnen spuiten, maar als iemand iets heeft liggen....
hartelijeke groet, Tim
Topics: 84
Zal ik eens gaan kijken voor dat bakje? Achterste deel 'in' de deur is meest zwart volgens mij.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Topics: 13
Hoi, Tim,
Die schermen had ik er al onder zitten toen ik de auto kocht. Daar kan ik je niet mee helpen. Bij jou in de regio kun je het eens proberen bij Albra (Woudenberg), hier op het forum actief als Volvo200liefhebber of bij Bram van volvomagazijn.nl, en die zit in Amersfoort.
Mocht iemand op het forum ze nog over hebben: het gaat om de kunststof binnenschermen van een 200-serie. Hierbij even in het midden latend of die van een 88-er 245 onder jou 79-er 244 zouden passen, want dat weet ik dus niet.
`88 245, B230K, M47
Topics: 107
Tim1981 schreef:wat ik nog zoek in het donkerblauw:
linkervoordeur: bakje waar de deurhendel invalt. (bestaat uit twe delen, 1 achter het paneel en het lijstje dat je erin klikt als het paneel ervoor zit.
deurbak links en rechts, links eb ik een zwarte en links een halve...
dit zijn de delen die ik in het bruin heb en eventueel zou kunnen spuiten, maar als iemand iets heeft liggen....
hartelijeke groet, Tim
Zaten de blauwe deurbakken niet bij dat interieur dan?
|