Topics: 21
Hallo
ik had gehoord van dirk dat er een enkele gasten van turbobricks naar duitsland komen! weet iemand wanneer?
is het niet grappig om dan met een hele groep volvo's naar de nurburgring te gaan want daar komen deze gasten naartoe. een
gezellig weekendje volvo rijden met zijn allen!
of is hier al een topic over
gegroet
Topics: 5
nick740 schreef:ik had gehoord van dirk dat er een enkele gasten van turbobricks naar duitsland komen! weet iemand wanneer?
Dat had je ook al van ons gehoord, weet je nog?

En er is op turbobricks al veel besproken over deze trip (ÃÂ
ÃÂ
n dag)
nick740 schreef:is het niet grappig om dan met een hele groep volvo's naar de nurburgring te gaan want daar komen deze gasten naartoe. een
Dat is dus al afgesproken op turbobricks

Er komen trouwens geen amerikanen van turbobricks, die gaan naar vallakra of zoiets...
Misschien wel enkele UK mensen...
760 | Groen | Snel
Topics: 135
Wel een leuk initiatief om het hier ook even bekend te maken...toch?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
TheSaint77 schreef:Wel een leuk initiatief om het hier ook even bekend te maken...toch?
Ja, wij willen ook proberen een rondje te rijden (meeste gaan dit zeker zoen, ik alleen als t rustig is)
Datum: 26 juli (zondag)
760 | Groen | Snel
Topics: 18
Hopelijk kan ik daar ook bij zijn ;D
flip_21 schreef:TheSaint77 schreef:Wel een leuk initiatief om het hier ook even bekend te maken...toch?
Ja, wij willen ook proberen een rondje te rijden (meeste gaan dit zeker zoen, ik alleen als t rustig is)
Zou je zo vriendelijk willen zijn de datum en de link naar het turbobricks topic hier te posten ? Dank!!
Topics: 22
TheSaint77 schreef:flip_21 schreef:TheSaint77 schreef:Wel een leuk initiatief om het hier ook even bekend te maken...toch?
Zou je zo vriendelijk willen zijn de datum en de link naar het turbobricks topic hier te posten ? Dank!!
tuurlijk kan dat, maar toevallig is turbobricks vandaag helemaal offline dus de link zal nog wel even op zich laten wachten.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
jammerrrrr maar een bekend fenomeen helaas. :

:
datum had ik al gezegd
En tis een Turbobricks meet, en dus wordt alles op turbobricks bijgehouden (wie komt er, hoe en wat etc.)
Wel handig als mensen daar aangeven als ze ook komen. Een deel rijdt denk ik in een groep er naartoe, anderen rijden op zichzelf.
760 | Groen | Snel
Topics: 22
http://turbobricks.com/forums/showthread.php?p=2203647 is het draadje waar alles in staat als google klopt. alleen werkt de link nu niet omdat turbobricks nog steeds uit de lucht is....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni