Topics: 35
Het gaat je de laatste tijd wel wat tegen. Eerst de fiesta en nu enkele problemen met de volvo.
Maar je zou hem voor geen geld ter wereld kunnen missen. Geef het maar toe.
Als je tweedehands uitlaatdelen zoekt, heb ik hier nog een hele wagen staan met een degelijke uitlaat. Laat weten welk stuk en ik haal het er onderuit.
142DL B20A 1974, 760GLE B28E 1986, 780 Bertone B280E 1988, 740Turbo B230FT 1989, 760GLE D24TIC 1990, 480ES 1995
Mijn Volvo's
Topics: 8
Ik geef het toe Kjell. Ik kan die oude bak idd niet missen. Spijtig dat ik er niet aan gedacht heb dat je de onderdelen tweedehands liggen hebt maar ik heb maandag een afspraak gemaakt met nieuwe uitlaatonderdelen in de volvo garage in Mortsel. Ze hebben de onderdelen al besteld, dus ik kan der niet meer onderuit. T zal me wel weeral wat gaan kosten, en als ik de rekening ga maken wat autorijden me de laatste maanden gekost heeft.....tja......dan zal ik waarschijnlijk wel een paar uurtjes wakker liggen. Maar mijn 240 wegdoen....nee dat kan ik niet.
Topics: 35
Van zodra je het diepste punt bereikt hebt... kan het alleen nog maar omhoog gaan.
Met andere woorden: even doorbijten, maar voor je het weet rij je weer ettelijke kilometers zónder problemen. Volvo's zijn gebouwd voor de eeuwigheid
Heb je trouwens die achterste spatbordkappen nog geïnstalleerd? Ik verwacht hierover nog steeds een topic op het forum
Ik bijt door hoor Rubicon,
Ik zal je even een stand van zaken geven:
Wat betreft die achterste spatborden....besteld maar niks meer van gehoord.
Dan heb ik bij scandcar in Nederland klipsen besteld voor de sierstrips onder de deuren...besteld....krijg soms een mailtje dat ze nog niet binnen zijn en daar houd het mee op.
In Kessel bij Lier heb ik bij autogamma een T of Y-stukje besteld om een oliedrukmeter te installeren, tis na enkele weken binnengekomen...ik gelukkig....resultaat: er zit verkeerde draad in...weer niks.
Ik wil andere velgen plaatsen....resultaat, ik kan geen meter meer rijden. Morgen Morgen wordt de nieuwe uitlaat geplaatst...ik kan bijna niet geloven dat dit gaat lukken.
Kortom, ik denk dat ik Gust Flater ben :-\ :-\ :-\
Topics: 14
Ik heb er volle vertrouwen in dat jouw auto weer in orde komt.

't is net wat Rubicon zegt, even doorbijten
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992
Hij zal in orde komen Gideon. Als je 47 bent en een wagen hebt die al sinds je 24 je leven deelt dan geef je die niet zomaar op. Wij zijn een team.
Topics: 14
Ik snap wat je bedoelt
Volvo 245 DL, B19A, M46, 1977
Volvo 240 Polar, B230F, M47, 1992