Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Samenwerking Volvolvo en 240 Register
zeg AJ, moeten wij/jij ook net even een achterbanonderzoek houden?
persoonlijk voel ik er helemaal niets voor namelijk; we worden er uit geflikkerd, terwijl wij het registerforum draaiende hielden, zetten dit op en nu gaat het register hier op een gespreidt bedje binnenkomen....????
vandaar ook mijn vraag om een vorm van excuus Wink Wink
liefst van Henk zelf ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
En daarna die 700vereniging inlijven zeker, hahahaha. Dan weet je iig waar je contributie heen gaat.......naar reisjes van het bestuur. Het probleem van al die clubjes is dat er een soortje van diktatortjes de touwtjes in handen hebben. Van die mannetjes die thuis niets te vertellen hebben en dan bij zo'n club de "big boss" gaan zitten spelen. Ik ken trouwens maar 1 gezellige en goede vereniging voor Volvo's (nee geen club) en dat is die van de 700/900 liefhebbers!!
Groeten van Frans
Antwoord
PP! schreef:zeg AJ, moeten wij/jij ook net even een achterbanonderzoek houden?
persoonlijk voel ik er helemaal niets voor namelijk; we worden er uit geflikkerd, terwijl wij het registerforum draaiende hielden, zetten dit op en nu gaat het register hier op een gespreidt bedje binnenkomen....????
vandaar ook mijn vraag om een vorm van excuus Wink Wink
liefst van Henk zelf ;D

Ik voelde het niet echt als eruit geflikkerd worden, maar ik was ook niet zo actief op het forum toen.

Wel vond ik het een ongelooflijk domme en onbegrijpelijke beslissing om dat forum alleen toegankelijk te maken voor leden.

Het resultaat is dat wanneer iemand een technische vraag op het forum stelt als antwoord wordt gegeven:" kijk even op het Volvolvo forum,daar zitten veel mensen met kennis". ???

Antwoord
sterker nog, we waren LID ;D ;D, en wilden ook nog eens wat doen voor het register, alleen waren er wat mensen in een ivoren toren beetje bang voor vooruitgang, inspraak,enz. :Smile :Smile ;D ;D
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Oh, het zit allemaal wat ingewikkelder in mekaar als ik dacht Wink
Antwoord
PP! schreef:sterker nog, we waren LID ;D ;D, en wilden ook nog eens wat doen voor het register, alleen waren er wat mensen in een ivoren toren beetje bang voor vooruitgang, inspraak,enz. :Smile :Smile ;D ;D

PP, met alle respect voor jou als persoon en ÃÂÃÂn van de eerste Volvolvo.nl steunbetuigers. Maar ik vind het uitermate jammer en teleurstellend van je dat je nog steeds oude koeien uit de sloot haalt. Er is een nieuw bestuur bij het register welke toenadering zoekt bij ons. Waarom moet je daar nu zo kinderachtig over doen? Laten we gewoon eens VOORUIT kijken in plaats van achteruit. Blijkbaar zit er bij jou nog zoveel emotie dat je zelfs anderen wil beïnvloeden. Lijkt me niet nodig. Wat gebeurd is is gebeurd, anders was deze geweldige site er ook nooit gekomen!!!

Een open, misschien licht skeptische houding zou je beter staan!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
want..??
mag ik er geen persoonlijke mening op na houden?? Wink Wink
mijn mening en gevoel is niet heilig oid.
voel me idd persoonlijk door het register in m'n zak getast, en ventileer dat.
als je het daar niet mee eens bent, ook best :-\ :-\
maar beinvloeden van anderen... zijn ze toch zelf bij??
besides,
TheSaint77 schreef:;D Grappig dit. Oud zeer leeft bij mij niet echt. Ik ben het vorige bestuur eerder dankbaar van hun mismanagement en miscommunicatie tussen hun en de leden. Anders had Volvolvo.nl nooit bestaan. ;D

Maargoed de geschiedenis is nu bekend hier denk ik. Samenbundelen? Waarom? Volgens mij is Volvolvo.nl een onafhankelijk en vrij platform voor alle achterwiel aangedreven Volvo's (inclusief hun eigenaren!) en daarbij is de 240 het middelpunt gebleven vanwege onze achtergrond.

De hele kracht van Volvolvo.nl zou dus wegvallen als we ons forum samen voegen met het register, immers wij zijn onafhankelijk en NIET afhankelijk van enkel de 200 serie! Wink
?? :Smile ??? ??? ???
wat is er in een week met je gebeurt/? ;D ;D :-*
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
PP net zo goed als het jou vrij staat halstarrig aan je mening vast te houden mag AJ, als hij daar aanleiding toe ziet, zijn mening veranderen.
Ik vind het niet zo nuttig daar een halszaak van te maken.
Ten eerste omdat het Registerbestuur best alles weer van tafel kan vegen.
Ten tweede omdat er dan, bij wel doorgaan, je haast gedwongen zou worden zelf weer een nieuw forum op te richten.
Nederland staat door afsplitsingen al vol met lege kerken, lege forums hebben we ook niets aan. :-*
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Mensen kunnen blijkbaar niet lezen. Mijn mening is NIET veranderd. Sorry maar ik vind het kinderachtig worden deze hele toestand. LEES nu gewoon eens.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
ik doe niets anders ;D ;D
jij jouw standpunt, soi.
als je mjn standpunten niet waardeerd of er mee zit kun je me altijd bellen, je hebt m'n nr. ;D ;D ;D ;D
en idd, ik ben sceptisch, maar dat is toch mijn goed recht?? ???
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvolvo doorgeef distributie netwerk Jambon 224 187.898 3 January 2020, 23:37
Laatste bericht: Drk
  240-260 Register; zin of onzin? Marleen 240GL '82 5 5.154 6 June 2019, 21:43
Laatste bericht: ZOAB
  Firefox weigert Volvolvo edwin 4 4.739 12 February 2019, 22:46
Laatste bericht: edwin
  Volvolvo.nl verwelkomt nieuwe forum sponsor! TheSaint77 1 15.097 16 September 2015, 11:08
Laatste bericht: TheSaint77
  (ex) register auto bij garage te koop, gunstig of ongunstig? dirk jan 17 12.296 20 September 2012, 23:25
  VERPLAATST: Merchandise Volvolvo.nl TheSaint77 0 2.003 28 May 2011, 15:31
  Volvolvo Sleutelhangers Zwarte Flirt 86 52.091 3 February 2011, 22:25
Laatste bericht: Karinsky
  Slogan Volvolvo.nl; bedenk er een! TheSaint77 30 18.755 20 January 2011, 18:26
Laatste bericht: Ben
  KALENDER 2010 Evenementen Volvo 240-260 Register TheSaint77 3 2.640 12 February 2010, 21:33
Laatste bericht: SaddieN
  240-260 register sleuteldagen ***t_blijft_behelpen*** 1 2.605 18 November 2009, 01:11
Laatste bericht: Volvodiesel

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)