Berichten: 231
Topics: 30
Lid sinds: Dec 2005
Adapters heb ik er maar 2 van gemaakt, maar kan er wel wat bijmaken
Velgen zijn al verkocht zitten nu weer onder een auto waar ze wat beter onder passen 330d (e91)
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Berichten: 827
Topics: 20
Lid sinds: Apr 2005
Mijn Volvo is mijn dagelijkse auto. Daarom ben ik van automaat, 80 banden en org setup gegaan naar:
IPDrubbers, stabilisatorstangen, Koni geel voor met Lesjofors, monroe ride levellers achter met HDveren en 195/65-15 banden (Zomer en winter) en M46 gegaan.
Mijn HD veren wil ik weer terug naar normaal maar verder vind ik het er redelijk uit zien
Nu kan ik bij elk weertype goed meekomen.... ;D
[img][/img]
Berichten: 2.372
Topics: 22
Lid sinds: Jul 2005
Vincent244 schreef:Daar zijn de meningen dan weer eens over verdeeld! NIET VERLAGEN!
Vind het ook altijd doodzonde van een Volvo als hij verlaagd is! Vooral bij het bekijken van Zweedse sites springen de tranen mij vaak in de ogen haha :'( of die groene hier, erg gewoon! sorry :'(
verlagen is ook niet reversibel he ;D
Ik zeg, verlagen kan best. Mijn 240 staat nu voor zo hoog (vergeleken met achter) dat het er ook niet mooi uitziet. En als achter zo hoog is als origineel lijkt ie nog wat achter door te hangen. (licht) verlagen is echt geen schande. turbo modellen staan al wat lager, ietsje verder omlaag kan echt geen kwaad.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Berichten: 253
Topics: 36
Lid sinds: Mar 2007
Wat zie ik nu op Marktplaats staan? :o
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Volgens mij de 264 van Rients. Had ie 'm maar moeten verlagen.