18 March 2008, 15:23
Zeer geschikt gebruiken als taxi ;D
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
|
Bijzondere/vreemde/grappige advertenties op Marktplaats/Ebay etc.
|
|
18 March 2008, 15:23
Zeer geschikt gebruiken als taxi ;D
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
18 March 2008, 15:32
Zou er nou ook een 243 ipv van een 245 zijn? Of spreek je dan van een express,....? :-\ Swa,...
![]()
18 March 2008, 15:36
Volvo lijkauto's hebben twee voordeuren en een achterklep.
En je hebt natuurlijk deze nog: http://www.240.se/143-002.jpg
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
18 March 2008, 17:31
Stinky schreef:Het schijnt ook dat ze weldegelijk met garantie zijn verkocht en nu heel erg gewild zijn. Ik neem aan dat ze zo gewild zijn omdat er maar een stuk of 50 van gemaakt zijn, maar niet omdat ze zo mooi waren
18 March 2008, 17:34
Marc1970 schreef:Volvo lijkauto's hebben twee voordeuren en een achterklep. Erg geinig dat ding, alleen dat zal wel stuiteren als je over een drempel rijdt met zo'n korte wielbasis :o
18 March 2008, 17:40
Marc1970 schreef:Volvo lijkauto's hebben twee voordeuren en een achterklep. Haha, mja die is wel heel kort,... maar vraag me af of die origineel is ;D. Net zoals een 245 XC,... Tadaaa: ![]() (wel oud maar blijft leuk)
19 March 2008, 10:58
http://volga.lahe.net/gallery/view_album...me=album25
Nog een paar foto's van het 243 wonder. Wie is het met me eens dat het een goeie grap is? - de 242 werd in 1984 al niet meer gemaakt, en deze auto moet vlgs het verhaal van 1986 zijn (grille, lijsten onder de deuren, klopt). - Volvo sloopt zelf een paar dozijn auto's per jaar (crash test, foutjes, kwaliteit) waarom zouden ze dan zo'n misbaksel nog proberen te verpatsen in Estland?
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
19 March 2008, 11:06
Marc1970 schreef:waarom zouden ze dan zo'n misbaksel nog proberen te verpatsen in Estland? Misbaksels verkopen aan minder draagkrachtige landen is "common practice" in het bedrijfsleven. Ik heb bijvoorbeeld ooit bij Michelin gewerkt en daar werden misvormde banden niet verschroot maar als 3e keus naar Afrika verscheept. Als je met die banden rolde, dan zwiepten ze als een fietswiel waar een flinke slag in zit. Maar op de slechte wegen in Afrika schijnt dat niet uit te maken( zo is mij toen verteld altans). Daar is vooral de (lagere) prijs van belang.
19 March 2008, 11:24
Foei toch, maar ergens wel praktisch. Stond er dan ook Michelin op?
Volgens mij is Volvo nog voorzichtiger met imago en kwaliteit. Er was zo'n auto-boot gekapseisd in het Kanaal en Volvo eiste van de bergers dat alle auto's vernietigd werden en alle onderdelen geborgen, om te voorkomen dat er tweedekeus onderdelen op de markt zouden komen. Daar is zelfs een website over: http://www.tricolorsalvage.com/pages/home.asp
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
19 March 2008, 14:07
Alle volvo's en BMW's die in de tricolore zaten zijn vernietigd op last van de producent en verzekering die de waarde heeft uitgekeerd. Dus ook de onderdelen die aan boord waren ook al waren ze nog bruikbaar.
Zelf ben ik werkzaam geweest bij een berging van een kleine autocarrier in Azië waarbij een deel zelfs droog bleef en dus gewoon bruikbaar,er zaten nieuwe Toyota's in maar op last van de verzekering is ook daar alles vernietigd. Zo gaat dat dus....... |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|