Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
iemand een hekel aan Volvo's??
potverdorie, kom net thuis, hebben ze de rechterzijruit ingetikt van de 245 T, maar alles laten liggen, wel hele auto overhoop gehaald.
radio + frontje, 2x dure zonnebril, 10-tal cd's, zuignap+kabel Tomtom, autopapieren, zelfs het kleingeld, kleine €4,- , allemaal laten liggen
nu ben ik in twee weken de zoveelste: 2x 745, 1x 960, 2x 245, en allemaal binnen twee straten van mij af, zijn allemaal stations, en allemaal donker ( zwart, blauw & donkergroen), tevens een Opel Astra station( blauw) en gisteren een Audi A6 (donkergroen)
dus ik naar het Politiebureau op het Surinameplein, waar 4 dames koffie zaten te drinken ( 21.00 uur)
vertelde ze dat ik en mijn buurtgenoten hadden geconstateerd dat het (bijna, op de mijne na)altijd donker gekleurde stations zijn,er van alles overhoop ligt en doorzocht is, waarschijnlijk zijn de daders op zoek naar TomToms, en weten wie er eentje heeft, zodat de verdenking op jochies(?) uit deze buurt valt, lijkt me vrij doorzichtig, nietwaar?
tevens dat een om de hoek gelegen ex- schoolgebouw wat nu een "jeugdhonk" heet en waar een verkapte vorm van coffeeshop wordt bedreven deze Flipjes nogal vaak worden gesignaleerd.
en dat moest ik deze ijverige dienders die zo sympathiek omgaan met hun stakingsrecht( kostte mij gisteren kleine €1000,- omzetverlies!!) uitleggen.
wat een &^^&*@$#$%$R% dag!Q Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Als je zoveel verdient per dag dan lig je toch niet wakker van een ingetikt zijruitje ? ;D

Maar even serieus, het blijft klote.

In Amsterdam kun denk ik je nergens je auto veilig wegzetten.
Een vriend van mij heeft vroeger ooit een tijd in de van Baerlestraat gewoond wat toen als veilige buurt bekend stond.
Toch zijn toendertijd van zijn oude Golf ook twee maal de ruiten ingetikt om er een aftands radiootje uit te jatten.
Antwoord
Jemig PP!, dat is echt zwaar kl.. !!

zo zie je maar....meer blauw heeft ook geen zin....ondanks dat ik t met ze eens ben dat ze een miezerig salaris hebben, vind ik neit dat dat ten koste van de 'klant' moet gaan...alhoewel....in onze maatschappij lijkt het soms wel eens dat 'de klant' vaak degene is die de wet breekt......geeft te denken...

Fijn dat ze alles hebben laten liggen! maar al die rotzooi van al dat glas door je hele auto heen is ook waardeloos! Suc6 met de 'buurtzoektocht' naar de vandalen (z\ullen wel weer zielige ontspoorde jongeren zijn die geen kansen hebben gekregen of zo.....) en ik hoop dat t bij deze ene keer blijft voor je!
Sinds 15 november 2007 een Volvo 240 DL 2.3 uit 1989 a.k.a. &quot;the Bitch&quot;;<br />Sinds 2 april 2008 een Volvo 144 DL uit 1972 a.k.a. &quot;the Queen&quot;
Antwoord
Balen PP!

Dus ik begrijp dat die petten wel tijd hebben om je omzet te verzieken, maar niet om dat straattuig aan te pakken? :o :'( >Sad
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
Antwoord
Tsjee he, wat een idioten! Snap nog steeds niet wat zulke mensen tot zoiets drijft,... >Sad

Kijk van Slopel Astra kan ik het mij wel voorstellen, maar een 245 een T nog wel,... Waar gaat het heen,.... :-\

Suc 6 PP!
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
jos245 schreef:Als je zoveel verdient per dag dan lig je toch niet wakker van een ingetikt zijruitje ? ;D
omzet en verdienen is niet hetzelfde, helaas :-\ :-\ :-\
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord
Een beetje 'jochie' neemt dan toch ook het kleingeld en de radio mee?

Super vervelend. Bij mij al drie keer radio er uit gehaald, en ook een
keer een ruit kapot zonder dat ze iets meenemen. Dat is minstens
zo frustrerend.

Sterkte!
Antwoord
dat is heel vervelend.... hopelijk wordt het eens opgelost. Zal wel niets worden....

heel leuk dat de politie nu zo weinig doet, alsof wij als gewone burgers er iets aan kunnen doen dat ze zo betaald worden.
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
Waardeloos dus PP, anders hadden ze het wel meegenomen.
Maar misschien zagen ze je net aankomen en wilden snel wegwezen omdat je er toch wel imposant uitziet ;D
Maar we leven met je mee en wat de politie betreft, in Dordrecht zijn ze al 2 jaar in staking, alleen noemen zij het werken. 8)
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Offtopic: Makkelijk praten wat betreft de politie. Staken is staken, als niemand opkijkt van stakingen heeft het geen zin.
M'n pa staakt niet mee, maar vind wel jammer wat er gebeurt. Politie heeft al zo'n slechte naam en het wordt er niet beter op.
Niemand ziet dat hij en zijn collega's dag en nacht klaar staan bij dodelijke ongelukken, om vervolgens alle ellende na te zoeken. Er wordt altijd alleen maar naar de negatieve kant van een verhaal gekeken.

Ik kan als verpleegkundige ook wel gaan staken om m'n loontje. Niemand zal er echter blij mee zijn al laten alle verpleegkundigen de zorg liggen en patienten in hun bed liggen. Maar, op die manier kom je wel in het nieuws...

Desondanks klote voor je PP! >Sad
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Volvo 240 roesd Roodblok 2 830 22 July 2024, 08:50
Laatste bericht: Roodblok
  Volvo 4 stereo Rin 0 898 16 February 2023, 10:31
Laatste bericht: Rin
  Knopen leer interieur volvo 240 super polar Thijmen_volvo 1 1.476 5 March 2022, 11:51
Laatste bericht: Marc1970
  Bevestiging trekhaak volvo 245 Ephekker 0 1.543 16 October 2021, 14:04
Laatste bericht: Ephekker
  Verlichting heater Volvo 240 (1992) Biopowerenschede 2 2.392 9 April 2021, 20:29
Laatste bericht: BartJu
  Volvo S70 Eland 1 2.348 4 March 2021, 20:10
  Roest op verder keurige Volvo 244 StephenF 7 3.869 4 December 2020, 10:24
Laatste bericht: Grey240Polar
  Achterbank Volvo 240 Borten 3 4.465 23 March 2020, 19:52
  Lekkage ventilatieluikjes Volvo 240 CK070 14 12.439 1 May 2019, 23:11
Laatste bericht: simon
  Achter deuren volvo 245 gydomatra 5 5.320 12 March 2018, 22:21
Laatste bericht: gydomatra

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)