Heb eindelijk weer een account weten te regelen, was voorheen bekend als "da goose" op het forum (gele 245 met b21a uit 1979) maar nu dus ff als Peaky.
Ik heb zelf ook de velleman kit geprobeerd en bij mij gaat de motor behoorlijk rot lopen, stationair loopt ie redelijk mooi (eerste tijd), start best ok (niet slechter in ieder geval) maar als je gas geeft dan houdt ie eerst een beetje in en gaat daarna wel door maar stottert flink.
Rijden gaat ook met de nodige overslagen en ploffen gepaard en er is dus echt niet mee te rijden.
Heb ook al contactpuntjes vervangen, timing afgesteld en loopt heel mooi op de originele contactpunten maar met de velleman is het drama en heb hem nu dan ook niet in gebruik.
Het ligt niet aan mijn soldeerkunsten (check dit maar even:
http://www.dagoosemusic.nl/diy/) of electronica kennis, ik zit eerder te denken aan de schakeling zelf die gewoon niet echt lekker is opgebouwd waardoor er een te zware belasting is.
Heeft er inmiddels al iemand anders ervaringen met de vellemankit of aanpassingen gedaan? Of betere, wellicht wat duurdere alternatieven???