19 January 2008, 23:04
Begint er wel op te lijken :
:


Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
B20 turbo
|
19 January 2008, 23:04
Begint er wel op te lijken :
![]() ![]()
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import
19 January 2008, 23:11
Ticcie schreef:kunnen we zo langzamerhand de conclusie gaan trekken dat PP en turbomotoren niet zo geschikt zijn voor elkaar?nou nee, dit is Carol's auto namelijk, totdat de Daimler klaar is( 100 jaren plan) had dit blok van Albert & Bram , maar "zat al een tik in"; was een kwestie van kleppen stellen, nou niet dus, zuigerveer compleet *&(_*&+()\. al had ik waarschijnlijk ook niet helemaal naar Jelmar moeten luisteren om de 15W40 te vervangen voor 10W40, daarna begon de ellende. maar heb al een ander blok op de kop weten te tikken, deze week ophalen en volgende week er weer in ;D ;D 245 T mag ook eindelijk op de weg, is BPM VRIJ( regels zijn per 1 jan. veranderd:je betaald geen pbm meer bij 19 en een half jaar of ouder ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
19 January 2008, 23:54
ok, sorry dan
![]() en succes. wel leuk dat je nu met de 245 turbo kunt gaan rijden, 740 blijft een beetje behelpen natuurlijk.
20 January 2008, 02:59
als blok goed is is 10w40 beter voor je turbo blokje dan 15w40.
staat van een blok kan ik niet op afstand ruiken ![]()
20 January 2008, 23:46
Nederzweed schreef:als blok goed is is 10w40 beter voor je turbo blokje dan 15w40. maar die Liddle olie vertrouw ik niet helemaal. Ik heb t er nog net geen 20000km in maar ik vind dat de klepjes redelijk tikken. Kan ook zijn dat t spul nu iets is ingelopen en ik de kleppen moet nastellen. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
21 January 2008, 19:33
PP, Heb de hele site van belastingdienst afgezocht naar jou opmerking omtrent BPM vrij na 19 en un half jaar. Kan er niks van vinden.
Heb jij een link?? Bedankt bij voorbaat... Joseph
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A 244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L 944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht) P1800ES 1972 Blauw Volvo toch ..
21 January 2008, 20:24
kan 'm niet zo 123 vinden, maar kijk/probeer even deze calculator en je wordt blij ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
21 January 2008, 22:02
zo'n calculator wordt ik blij van. Atijd nog met 10% t/m 25 jr in m'n kop gezeten. Nu is een goede 245 uit 89 nog 3 of 4 tientjes.....!! ;D ;D ;D
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A 244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L 944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht) P1800ES 1972 Blauw Volvo toch ..
4 February 2008, 17:36
TheSaint77 schreef:Nederzweed schreef:als blok goed is is 10w40 beter voor je turbo blokje dan 15w40. 20.000km :o Gr ???
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
4 February 2008, 18:56
ik denk dat dat 2000 km moet zijn
![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|