4 January 2008, 22:18
De foto's komen idd van Nico V vandaan, maarrrrrr ik moet zelf ook nog ergens zo'n carb hebben liggen (als het goed is)
ik weet trouwens niet wat voor turbo je gebruikt ?
je kan het beste opzoek gaan naar een carb. die geschikt is voor druk (dus eentje a-la r-sport), deze ombouwen zodat ie geschikt is voor turbodruk zal lastig worden, weinig mensen cq bedrijven die dat nog doen. (als ze het al ooit gedaan hebben).
Maar je kan eens informeren bij bedrijven die nog met renaultjes 5 turbo klooien, MB Carperformance deed dat een hele tijd als ik me goed herinner.
Punt is gewoon dat de serieuze R5 GT Turbo mensen juist van een carb. afstappen omdat het niet lekker af te stellen is, en er geen echt vermogen mee te halen is.
en even heel realistisch gesproken; het is maar de vraag of het allemaal netjes blijft lopen.
eigenlijk raad ik je aan om met injectie aan de gang te gaan.
vooralsnog vind ik het wel gaaf dat er nog mensen zijn die zulk soort dingen bouwen
ik weet trouwens niet wat voor turbo je gebruikt ?
je kan het beste opzoek gaan naar een carb. die geschikt is voor druk (dus eentje a-la r-sport), deze ombouwen zodat ie geschikt is voor turbodruk zal lastig worden, weinig mensen cq bedrijven die dat nog doen. (als ze het al ooit gedaan hebben).
Maar je kan eens informeren bij bedrijven die nog met renaultjes 5 turbo klooien, MB Carperformance deed dat een hele tijd als ik me goed herinner.
Punt is gewoon dat de serieuze R5 GT Turbo mensen juist van een carb. afstappen omdat het niet lekker af te stellen is, en er geen echt vermogen mee te halen is.
en even heel realistisch gesproken; het is maar de vraag of het allemaal netjes blijft lopen.
eigenlijk raad ik je aan om met injectie aan de gang te gaan.
vooralsnog vind ik het wel gaaf dat er nog mensen zijn die zulk soort dingen bouwen
