31 October 2005, 21:59
Mijn Turbo nadert het eindstadium van het lassen. De lasser is als het goed is a.s. zaterdag (zo goed als) klaar en wil geinteresseerden wel het eea uitleggen over de aanpak, ervaring etc.
En aangezien zijn volgende projecten even op zich laten wachten, heeft hij nu ook tijd om aan andere Volvo's te lassen (hij heeft de Volvo-ervaring nu!
). Dus als je overweegt je 240 te laten lassen en wilt weten wat hij kan + hoeveel het je plm gaat kosten, dan is dit je kans.
Zijn er mensen die zin hebben om zaterdag 5 nov. even te komen "buurten" (da's dus wel in Irnsum, Friesland)?
Kan er helaas geen echte meeting van maken, want ik heb nog beperkte tijd tot ie naar de spuiter gaat en heb de zaterdagen dus hard nodig. Maar een kopje koffie gaat nog wel lukken denk ik!
LET OP: DE 5E GAAT NIET LUKKEN, HET WORDT DE 12E!!
En aangezien zijn volgende projecten even op zich laten wachten, heeft hij nu ook tijd om aan andere Volvo's te lassen (hij heeft de Volvo-ervaring nu!
). Dus als je overweegt je 240 te laten lassen en wilt weten wat hij kan + hoeveel het je plm gaat kosten, dan is dit je kans.Zijn er mensen die zin hebben om zaterdag 5 nov. even te komen "buurten" (da's dus wel in Irnsum, Friesland)?
Kan er helaas geen echte meeting van maken, want ik heb nog beperkte tijd tot ie naar de spuiter gaat en heb de zaterdagen dus hard nodig. Maar een kopje koffie gaat nog wel lukken denk ik!
LET OP: DE 5E GAAT NIET LUKKEN, HET WORDT DE 12E!!

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl