27 November 2007, 23:17
dat was wel een gelukje PP! Maar was de auto niet Total Loss verklaard dan?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Schade
|
27 November 2007, 23:17
dat was wel een gelukje PP! Maar was de auto niet Total Loss verklaard dan?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
27 November 2007, 23:25
nope, getaxeerd op â¬14.000,- ;D ;D ;Den gekocht/verkocht voor â¬4000,- ;D ;D ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
28 November 2007, 00:30
Dirk242 schreef:Dat heb ik eerder gehoord.Laat een garage waarvan je weet dat ze het beste met je auto voor hebben gewoon de schade taxeren. Dan komt de expert daarheen om te kijken of het niet goedkoper kan, of ze gaan gewoon akkoord.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
28 November 2007, 00:49
Jemig, dat is stevig balen zeg :o :'(
Ik ben zelf een paar maanden geleden van achter aangereden door een Hiejoehoendai met bullbar :-X "Gelukkig" met de V70 (trekhaak). Op het oog niets (!) te zien terwijl ik vanuit stilstand toch wel zo'n 3 meter vooruit schoot, net niet tegen mijn voorganger. De bus had de bullbar helemaal tegen de neus gevouwen, de radiator lek en de kentekenplaat er af. HIER kun je het verhaal lezen. Lees vooral de 'actie' van mijn dealer. Hoe ik het uiteindelijk opgelost heb: Ik heb gebeld naar Volvocars NL en het verhaal van de dealer gedaan. De vriendelijke man aan de telefoon vertelde mij dat dat geen normale gang van zaken is. Hij verwees me naar het dichtsbijzijnde Volvo erkende herstelbedrijf. Daar een afspraak gemaakt en verteld dat ik onder lichte druk van de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij de auto moest laten herstellen en dat op dezelfde dag de expert kwam kijken en de schade zou vergoeden. De schademan begreep dat ik daar niet om zat te springen en beloofde dat ik de auto op een afgesproken dag zou brengen voor een rapport. De expert kon dan langskomen en zijn ding doen. De rekening zou ca. 70 euro bedragen en uiteraard in mindering worden gebracht als ik de auto aldaar liet repareren. Dat mocht ik echter zelf beslissen! De schade is getaxeerd en binnen enkele dagen had ik de rekening van de schadehersteller, het bedrag van de tegenpartij (uitgekeerd en wel :o) en een dikke week later het schaderapport. Ik ben zeer te spreken over deze gang van zaken, want zo zou het moeten in mijn optiek. Suc6 met de afwikkeling, als je nog vragen hebt lees ik ze wel. En laat je niet onder druk zetten door "oneerlijke" voorstellen van wie dan ook! Gr ![]() EDIT: het schadebedrag bedroeg een bedrag van bijna 1500 euro aan schade. Bumperhoes was 450+ euro, ex spuiten. Kwam nog een trekhaak, montage en BTw bij....
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter
28 November 2007, 10:44
Hopelijk valt het allemaal mee en misschien valt er wat te regelen met het schadeherstelbedrijf. Als ik vast wat voorwerk doe (kaal maken enzo) dat hij wat meer kan spuiten voor hetzelfde bedrag. Dan zou dat lelijke kleurverschil misschien ook verholpen worden.
28 November 2007, 12:56
Hey Dirk,
Ik leef met je mee, dit is zwaar vervelend. Ik probeer eigenlijk altijd zo min mogelijk het risico te lopen dat iemand mn wage beschadigd, zo min mogelijk (drukke) parkeerplaatsen opzoeken enz. Voorkomen is beter dan genezen, maar daar heb je nu weinig aan. Trouwens helemaal voorkomen doe je het nooit. Ik heb nog wel een adres in jouw omgeving als je geinteresseerd bent in een professionele maar niet al te dure spuiter. Stuur me maar ff PM als je geinteresseerd bent. Verder zou ik die schade gewoon eerst in geld uit laten betalen. S6 ermee, Sander
Volvo For Life!<br /><br />Driving: Volvo 240 GL 2.3 '84<br />A product of superb Swedish engineering
28 November 2007, 13:58
Sander, je hebt mail!!
edit: werkt niet, mail mij plz even ivm spuiter?? ;D
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83 V70 t-5 ' 99
29 November 2007, 08:48
Sander,
ik had helemaal een pb gemaakt, klik ik op de "pagina-terug-muisknop". Ik ga er toch vanuit dat de pb niet werkt, dus zou je me even een mailtje willen sturen, of je emailadres achter willen laten zodat ik je kan mailen? bvd
29 November 2007, 09:48
Oja ik wilde nog iets leuks erbij melden.
Toevallig toen we de formulieren in gingen vullen werd er gebeld: X:"Hallo, u weet toch wel dat er tegen uw auto aan is gereden he!?" -: Ja, ik ben nu de formulieren aan het invullen. X: Nee, dan is het goed. Ik vertel dat tegen degene met wie ik de formulieren aan het invullen ben, zegt ie: Er kwam toen het gebeurde iemand aan en die riep hard: "Jij denkt toch niet hier weg te rijden zonder ook maar iets te melden he!" Vond het wel sneu voor het vrouwtje, rijdt ze met haar corsa van een maand auto tegen iemand anders zijn auto. Al trillend op haar benen wordt het er nog even goed ingewreven. ;D
3 December 2007, 12:21
Globale schatting laten maken net. Schade komt op 600 euro.
Morgen komt een expert van de verzekering kijken en dan wordt ie zsm gemaakt. Hij spuit alles onder de strip en hij kon wel wat meer maken (deur afhangen, want die hangt niet goed) als ik vast wat voorwerk deed, kaal maken enz. |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
Waar schade verhalen? | jos245 | 16 | 11.567 |
7 October 2013, 23:58 Laatste bericht: Volvo 142 B23 |
|
Nasty Schade / Plaatwerker Gezocht | kombuis | 3 | 2.944 |
28 February 2010, 20:47 Laatste bericht: kombuis |
|
[245 DL bj. feb 1980] schade: wat was ÃÂe waard en hoe nu verder ? | MartjeB | 33 | 31.164 |
5 July 2009, 16:38 Laatste bericht: MartjeB |