Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Schade
Je kunt de verkering ook vragen om de schade te laten uitbetalen. Je kunt dan zelf bepalen hierna wat je gaat doen.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
Dat wordt tegenwoordig toch niet meer zo gedaan, omdat verzekeringen een beetje willen weten wat er met hun geld gedaan wordt!?
Antwoord
Dirk242 schreef:Dat wordt tegenwoordig toch niet meer zo gedaan, omdat verzekeringen een beetje willen weten wat er met hun geld gedaan wordt!?

mag jij toch zelf weten? De tegenpartij brengt jou schade toe en moet jou schadeloos maken. Dus jouw auto heeft een waardevermindering van X dus dat moeten ze uitkeren. En wat jij daar mee doet... Jij hebt geen relatie met de verzekering van de tegenpartij dus ben je ze ook geen verantwoording schuldig.
Voorheen:lid Volvo 850 Club - Volvo 850 2.0 Sedan 1995 / lid Volvo 300 Club - Volvo 343DL CVT 1978 / 360GLS B19A 1983 / Nu: V70 2.4 AT MY 2002 & Buick Special Trunkback Sedan 1937
Antwoord
Let op hoor de meeste verzekeraars proberen je de schade te laten maken door een reperateur, maar daar is geen grond voor je expertise moet wel via de officiel weg gebeuren, maar ze kunnen en mogen je niet verplichten de schade te laten maken dat moet jezelf weten. Immers het is een rijdbare schade. Je hebt dus recht op geld.
245 USA 1982&nbsp; + <br />Eend uit 1982
Antwoord
Vervelend Dirk, daar zit je nooit op te wachten. :'(
Iemand uit Dordrecht, met een 145 die midden in de flank werd gepakt, heeft hem naar Scandcar gebracht en die heeft het met goedkeuring van de verz.mij. voor €3000 in orde gemaakt. Kan jij ook overwegen, ze weten daar iig wat je wagen waard is. :Smile
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Oja ook een leuk weetje, het uitgekeerde bedrag is onderhandelbaar! Wist ik eerst ook niet totdat een collega betrokken was bij een ongeluk (Leuk getunde Alfa 156 totalloss). Verzekering wilde iets van 7500 uitbetalen dit vond hij te weinig uiteindelijk kunnen accoorden op een 9500. Kijk, dat scheelt toch weer even. Al moet je een en het ander natuurlijk wel een beetje aannemelijk kunnen maken.

- Later op je werk, dus extra vakantie uren in rekening brengen
- Extra kilometers moeten rijden om bij een expert te kunnen komen en dus ook tijd.
- En overige kosten,....

Je kan het proberen,... ;D
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Zonde Dirk :'(

Succes met de afhandeling en idd laat je niet met het eerste de beste voorstel wegsturen.
Antwoord
Dat heb ik eerder gehoord.

Net schadeformulieren ingevuld.

Hoe gaat het dadelijk in zijn werk? Iemand komt de schade taxeren en die zegt: nou voor 1000 euro is dat wel te maken en vervolgens betaalt de gewoon 1000 euro aan de schadehersteller ofzo?
Antwoord
oef das balen, gelukkig is het geen schade waarvan het chassis gebogen is oid, dan was het echt afgelopen. Dit ziet er zeker fixbaar uit, even afwachten wat de verzekering zegt!
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
zwaar kut, Dirk, wat ik bij de Dondervogel heb gedaan:
gezocht naar de meest exclusieve schadehersteller van klassieke auto's( doet oa. Ferrari's, Aston martins ed.) en situatie uitegelegd.
hij zoeken op internet naar onderdelen, schadeherstelrapport opgesteld, arbeidsloon ed.>oordeel:€ 11.500,- schade
uiteindelijk is daar expert van de verzekering bijgekomen, met de schadehersteller gepraat over moeilijk verkrijgbare onderdelen, orginaliteit ed. ;D ;D ;D
en vervolgens de T-Bird verkocht voor de prijs waarvoor ik haar heb aangeschaft, MET de schade, en de €€€ van de verzekering gecashed Wink Wink
wat je met het geld doet moet je helemaal zelf weten, ik heb de schadehersteller €100,- gegeven voor de moeite ;D, zo kan het ook Wink
Land Rover 110. 200TDi ' 84
BMW E23 ' 83
V70 t-5 ' 99
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Waar schade verhalen? jos245 16 11.567 7 October 2013, 23:58
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  Nasty Schade / Plaatwerker Gezocht kombuis 3 2.944 28 February 2010, 20:47
Laatste bericht: kombuis
  [245 DL bj. feb 1980] schade: wat was íe waard en hoe nu verder ? MartjeB 33 31.164 5 July 2009, 16:38
Laatste bericht: MartjeB

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)