31 May 2005, 10:09
Ticcie, ik bedoelde die Turbo naar Polen!! :lol: 8) :wink:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
iemand nog een hele aardige 245 TURBO
|
31 May 2005, 10:09
Ticcie, ik bedoelde die Turbo naar Polen!! :lol: 8) :wink:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
24 October 2005, 20:54
LG-39-LH
volgens mij heb ik deze net vorige week gekocht als ik me niet vergis..... kan het nu niet nakijken omdat deze op mijn werk(demontage bedrijf) staat,inclusief papieren. Ik ga morgen meteen kijken. Het is de bedoeling dat ik het motorblok en aandrijving in mijn volvo 240dl uit 86 ga lepelen.
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88 TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd
24 October 2005, 20:59
criminiels schreef:LG-39-LH Grappig.... Zo kun je een auto een half jaar volgen. Maar hij is dus blijkbaar toch verkocht. De aanhouder wint in dit geval...
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
24 October 2005, 21:35
zonde.....
waarom knap je 'm niet op?? Redelijke carrosserie verder toch?
26 October 2005, 19:39
Het was dus inderdaad die auto die ik gekocht heb.
Wat er zoal aan moet gebeuren: Nieuwe wielbakken achter laswerk aan dorpels nieuwe remmen rondom dak ik lek en interieur stinkt enorm verlichting werkt niet;de hele kabelboom is $#@#@ Als de auto eenmaal loopt en je zet contact af blijft ie lopen(contactslot denk ik) en alles wat ik nog niet ben tegen gekomen..... motor draait echter bijzonder mooi. ik ga ff kijken of het lonend is om hem compleet op te knappen anders komt de motor met aandijving in mijn sendan te liggen.
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88 TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd
26 October 2005, 19:42
Ik heb hem in de eerste instantie gekocht voor het motorblok.
De hele auto heeft me trouwens 500,- gekost.
Volvo 240 dl '90 414000 YK36BH ipd 25/22 gele koni's 4cm verlaagd<br />Volvo 245 turbo int. megasquirt project '84 312000 LG39LH RIP<br />Volvo 360 GLT '88 TB33XF<br />Volvo 244 '79 B230F LPG ipd 25/22 bilsteins rondom 4cm verlaagd
26 October 2005, 19:49
?500 is een prima deal. Als jij zegt dat dat blokje netjes strak loopt zeker. De rest is meegenomen.
Maar een lek dak is altijd vervelend. En daarom stinkt het interieur dus want dat is nat geworden. Zit schimmel in. Hier zul je dus een ozonkanon in moeten zetten. Of een ander interieur, maar misschien is dit nog wel redelijk te krijgen met wat boenwerk? Wielbakken en dorpels is natuurlijk wel wat werk. En dat kan een voorbode voor meer zijn. Demonteer de bumpers in zn geheel, controleer de naden daar achter van het plaatwerk. Ook het front kun je dan goed checken. Auto op de brug, wielen er af en binnenkant wielkast (ook achter het wiel) ook even goed checken. Electrische meuk: tja, nieuwe kabels er in. contactslot vervangen. Remmen is het probleem niet zo. Paar nieuwe schijfjes met blokjes en klaar is kees. "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
26 October 2005, 20:02
TheSaint77 schreef:Remmen is het probleem niet zo. Paar nieuwe schijfjes met blokjes en klaar is kees.Zeg dat maar niet tegen onze zwarte piet :lol: !
26 October 2005, 20:54
Voor 3.000 breng ik dat ding naar Polen en heb jij een nieuwe Turbo!!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
26 October 2005, 23:02
hmm, toen ik m zag stond ie binnen en was hij droog....
velgen en motor zijn het geld al waard! Hoop dat je 'm opknapt! |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|