Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foto sjoet en ouwenelen bijeenkomst
geestschrijver schreef:Dames/heren, de fotosjoet was genomineerd als tijdverdrijf voor Pinksteren, maar ik haak definitief af in verband met andere plannen. Wellicht een volgende keer... Veel plezier en ik ben benieuwd naar de plaatjes!

jammerrrrr,

Tot een andere keer! Veel plezier volgend weekend!
[Afbeelding: 50230371_6_BZi3-1.jpg]
Antwoord
Mijn baksteen gaat gelukkig soepel door de APK, alleen nieuwe remblokken voor en vier nieuwe banden. Morgen worden de nieuwe koplampen gemonteerd en heb ik weer een jaar APK ;D

Dus ik ben er zeker bij zondag. En hopelijk zien we het zonnetje ook nog even 8)
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Hmmmm,..... :-\ Ik geloof dat de weerberichten niet echt in ons voordeel zijn op dit moment,..... 80% kans op regen op dit moment
Antwoord
Paraplu maar mee...

Zullen we vanuit het Noorden samen rijden? Ik ben 's ochtends in Dalen, maar kan vanaf Zwolle wel aansluiten.
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Erik265 schreef:Zullen we vanuit het Noorden samen rijden? Ik ben 's ochtends in Dalen, maar kan vanaf Zwolle wel aansluiten.

Ik kan wel lang Jan ( Postma245) rijden en dan richting Zwolle. Hier kan Erik dan ook aansluiten.
V90 1998<br /><br />740GL gerestaureerd 1985<br /><br />Fiat Panda 2012
Antwoord
wie komt er vanuit richting Den Haag/Leiden?
Samen op rijden lijkt me ook geinig.
Hoe laat is het verzamelen?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Als je via Gorinchem rijdt, krijg je onderweg genoeg gezelschap.
Rubicon, Peter, Zwarte Flirt
Nog even een extra reden om naar de Posbank te komen:
Er komt een speciaal T-shirt met een compilatie van alle gefotografeerde Volvo's erop.

En bedenk wel; met regen glimmen ze nog meer ;D ;D ;D
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Bert N schreef:
Erik265 schreef:Zullen we vanuit het Noorden samen rijden? Ik ben 's ochtends in Dalen, maar kan vanaf Zwolle wel aansluiten.
Ik kan wel lang Jan ( Postma245) rijden en dan richting Zwolle. Hier kan Erik dan ook aansluiten.

Ken wel even ju, leuk!

Zwarte Flirt schreef:Als je via Gorinchem rijdt, krijg je onderweg genoeg gezelschap.
Nog even een extra reden om naar de Posbank te komen:
Er komt een speciaal T-shirt met een compilatie van alle gefotografeerde Volvo's erop.

En bedenk wel; met regen glimmen ze nog meer ;D ;D ;D

Hahaha, super!!!!
Antwoord
Zwarte Flirt schreef:Als je via Gorinchem rijdt, krijg je onderweg genoeg gezelschap.

Zullen we om 12.00 uur dan afspreken op de poolparkeerplaats bij Avelingen WEST?(er is ook zo'n poolplaats bij avelingen oost)
Avelingen is een industrieterrein wat aan het knooppunt Gorinchem ligt.

Zwarte Flirt schreef:En bedenk wel; met regen glimmen ze nog meer ;D ;D ;D

Dat is in mijn geval wel nodig :-\
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Antwoord
Ik begrijp dat we weer door moeten gaan rijden om er in een uur te komen. 8)
Je Tomtom had toch op de heenweg een flitspaal gemist, hij de Zwarte Flirt niet. :'( :'( :'(
We staan om 12.00 uur zondag klaar.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  oldtimerbeurs Autotron foto's jos245 8 6.791 22 November 2008, 21:51
Laatste bericht: ruuds70
  Volvolvo fotosjoet en ouwenelen bijeenkomst nr 2 Postma 245 GL 164 78.189 8 October 2008, 17:40
Laatste bericht: Zwarte Flirt

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)