Topics: 52
ruuds70 schreef:vervelenda
De censuur is een beetje doorgeschoten... (hoewel iedere censuur er natuurlijk Ã
Ã
n te veel is...)
Postma 245 GL schreef:Jeetje
Als je de richtlijnen van de bond tegen het vloeken zou volgen, zou dit ook gecensureerd moeten worden, wisten jullie dat?
Topics: 42
"Jeetje" vloeken? Jeetje he das me ook wat zeg. Maar ja,.... Oja en voor de gene die naar Lwd komt komende zondag een beetje oppassen in het centrum:
http://www.112fryslan.nl/zomplog/index.p...ail&id=676
Als je daar op rijdt weet je zeker dat je met de taxi naar huis moet ;D
Topics: 38
Postma 245 GL schreef:voor de gene die naar Lwd komt komende zondag
Als je het hebt over Gosliga, dan ben je een week te vroeg ;D, dat is pas volgende week
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 42
Peter Timmer schreef:Postma 245 GL schreef:voor de gene die naar Lwd komt komende zondag
Als je het hebt over Gosliga, dan ben je een week te vroeg ;D, dat is pas volgende week 
Ach ja dat bedoel ik iig... ben de hele week al in de war met die datums,... Maarrrrr, volgende week, denk er dus om hahaha
er staat een paard in de gang
Topics: 38
nog 1 die in de war is met de datums ;D
Karnaval is afgelopen, de paarden staan weer in de stal
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
Topics: 52
Funsdaf schreef:Tjeetje vloeken???? moet niet gekker worden. of is dat ook vloeken?
Wat mag je nog wel zeggen dan?
Van mij mag je alles zeggen, maar volgens de bond waarvan sprake komt
jeetje (en
tjeetje dan ook, denk ik) van Jezus. Net als
o jee trouwens. Off topic? Het is echt waar, maar tegelijkertijd de grootste onzin.
Topics: 47
In de categorie ware onzin: de bovengenoemde bond is ook op kruistocht tegen K3.
Als je hun nummer 'Oma's aan de top' achteruit afspeelt, dan
kun je horen:
Grote massamoord. En nog wat regels van die strekking.
Wat ik altijd prachtig vind is dat ze dan kleuterpop achteruit gaan draaien om iets raars te horen.
Terwijl er zoveel grove taal gezongen wordt op de radio!
Als je die wat 'ruigere' songs achteruit draait, zou je dan weer bijbelse teksten krijgen? ???
[Edit]
K3 achteruit:
http://www.youtube.com/watch?v=ON3cb8ur7pM
Reactie van de Bond:
http://www.bondtegenvloeken.nl/index.php?paginaID=87
[/edit]
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005
Vind zoiets wel heel extreem.
Best ernstig zelfs, want hoever ga je het zelf zoeken?
Zo zijn er bij the beatles ook een hoop teksten te horen (rondom het "overlijden" van Sir Paul Mccartney).
Dat vind ik dan trouwens wel weer interressanter.
En ELO zou de band zijn met de meest duivelse teksten als je hun platen terugdraait. Wat een onzin allemaal.