Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
uitlaatspruitstuk 90+
Ik heb er nog een die ik misschien wel van de hand wil doen, ik zal je wel iets laten weten. Ik moet deze week eerst nog contact met een lasser opnemen die me misschien iets nieuws gaat maken....
Antwoord
Inmiddels heb ik het 90+ spruitstuk, de turbo EN de Ferrita uitlaat gemonteerd. Past allemaal, of is allemaal gemaakt.

1 ding kom ik echter niet uit en dat is de olieretourleiding van de turbo: die is nu net te kort en 1 cm te ver naar links gepositioneerd. Dat is op te lossen door 'm door te zagen en er een stukje slang te tussen te zetten, maar...... weet iemand of een olieretourleiding van een 940 past en of daar nog verschillende uitvoeringen van zijn????

Kost vast niet enorm veel bij de dealer en dan zit het wel een stuk mooier en veiliger.
Antwoord
ik zou goed opletten met slang daar benenden. moet echt goed zijn want als het gaat lekken en je hebt pech.... bel 112 maar
Ik heb hier een 13C liggen, ik kan opmeten hoe de olieretour daarvan zit in relatie tot de flens. als die hetzelfde is als de T3 dan zou een 940 mitshubishi retourleiding moeten passen... (die van een t25 past niet op een t3 d8 ik)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
ja precies, die slang-oplossing zou dan ook meer een noodoplosing zijn.

Als je het wilt opmeten: graag! Dan bestel ik 'm daarna bij de dealer (dus mocht er toevallig een onderdeelnr opstaan, dan graag vermelden svp).
Antwoord
complete slangen zijn ook zo gemaakt.

prijs word meestal wel wat opgedreven door de gebruikte koppelingen...

kan nog best duur worden hoor zo'n slangetje..
Antwoord
Ticcie schreef:ja precies, die slang-oplossing zou dan ook meer een noodoplosing zijn.

Als je het wilt opmeten: graag! Dan bestel ik 'm daarna bij de dealer (dus mocht er toevallig een onderdeelnr opstaan, dan graag vermelden svp).
ik ga het even opmeten, ik heb alleen mijn turbo in wat onderdelen liggen om dat ik em aan het uitfrezen ben... ik zal em ff schoonmaken en in elkaar zetten.
Antwoord
JW had net mijn baas aan de tel, wanneer ik in de zomer vaknatie wil hebben, ja erg vroeg mja als je een idee hebt wanneer je met die ombouw gaat beginnen in de zomer, wellicht weeknr dan kijk ik of ik dan een paar dagen vrij kan regelen, 2 handen extra is nooit mis he.....
Antwoord
he JW,
Heb je al gekeken? Ik wil nl de onderdelen bestellen, want dan kan ik 'm starten!
Antwoord
Ticcie schreef:he JW,
Heb je al gekeken? Ik wil nl de onderdelen bestellen, want dan kan ik 'm starten!
ik heb em inmekaar geschorefd, ik ga dadelijk meten!
Antwoord
Maar net slecht nieuws van de dealer: Volvo levert 'm niet meer. Kreeg wel een mooie printscreen en het onderdeelnr:

[img width=800 height=495]http://img255.imageshack.us/img255/6572/turboretouras5.jpg[/img]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  90+ uitlaatspruitstuk henqui 6 4.920 14 October 2008, 22:37
Laatste bericht: henqui
  Uitlaatspruitstuk upgrade 8v en 16v Lukas Lagerweij 58 32.668 31 July 2007, 19:48
Laatste bericht: v40jlt4
  16V uitlaatspruitstuk flenzen Lukas Lagerweij 5 4.990 3 April 2007, 17:41
Laatste bericht: Jelmar
  donders turbo uitlaatspruitstuk!! criminiels 21 13.587 8 April 2006, 01:42
Laatste bericht: Lukas Lagerweij

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)