Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
3" uitlaat
zou dit wat zijn
http://www.speektuning.nl/shop/product_i...cts_id=695

of zou het rommel zijn is wel een stuk goedkoper als een ferrita
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Dat is staal, met laagje alu.

Kwaliteit zal te vergelijken zijn met die van een standaard uitlaat.
Antwoord
Ik heb precies dat systeem gekocht voor mijn turbo, alleen rechtstreeks bij JT (www.jt-tuning.se) voor een paar euro minder.
Ik kan je helaas niet vertellen hoe snel het weg roest want het zit nog niet eens onder de auto.

[Afbeelding: img_2648.jpg]
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98
Antwoord
als ik het plaatje zo bekijk ziet het er toch wel aardig uit.
Antwoord
Als het goed is komt het er binnenkort onder, dan kan ik meer vertellen over hoe het past enzo. Eerst moet de bodem behandeld worden.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98
Antwoord
ik had 'm ook al ergens gepost vorige week. Vlgs Thuur is gealuminiseerd staal icm hitte niet zo goed en gaat ie roesten.....

Misschien moeten we M A R C eens vragen of we wat korting kunnen krijgen als we 2 Ferrita sets bij 'm bestellen (=EuropeanTuning)? Ben daarbij ook nog wel in voor een set RVS gevlochten remslangen en een K&N filter.
Antwoord
Ticcie schreef:ik had 'm ook al ergens gepost vorige week. Vlgs Thuur is gealuminiseerd staal icm hitte niet zo goed en gaat ie roesten.....

Misschien moeten we M A R C eens vragen of we wat korting kunnen krijgen als we 2 Ferrita sets bij 'm bestellen (=EuropeanTuning)? Ben daarbij ook nog wel in voor een set RVS gevlochten remslangen en een K&N filter.

misschien nog meer korting als we er 3 doen... ;D
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni
Antwoord
of als jullie nog even wachten 4......
Als hij ze zou verkopen voor dezelfde prijs als dat ze in Zweden verkocht worden zou toch al een leuke korting zijn.
Nog ff een vraagje, op mijn kenteken staat K6 mijn 740 turbo is bwjr 87, moet ik dan toch met kat rondrijden of niet? Heb pas een keurmeester gesproken en hij zei dat t niet hoefde maar helemaal vertrouwen doe ik dat nog niet.
Antwoord
iemand?
Antwoord
Jouw 740 heeft wel een kat nodig.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbo uitlaat spruitstuk, ja alweer. Zuurstar 22 20.222 5 April 2011, 17:40
Laatste bericht: 8valve
  gewone uitlaat onder Turbo.... ID19 5 4.787 22 January 2010, 22:15
Laatste bericht: janspeed
  hiteschild uitlaat eric vermeer 13 8.462 7 August 2009, 08:11
Laatste bericht: eric vermeer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)