Topics: 30
Balen, net (5min geleden) een backfire gehad, rembekrachtiger gescheurd en de auto loop niet meet stationair op lpg.
Ik ga morgen als het licht word eerst een nieuwe rembekrachtiger monteren en kijken wat er nog meer kapot is.
Ik kom dus later, of helemaal niet.
Veel plezier morgen
Grt,
JoostV6
In het verleden behaalde snelheden bieden geen voldoening voor de toekomst
Topics: 23
Nou ja, goed. Ik kan onmogelijk nu nog mensen bereiken. Dus ik bel morgen Gerard nog even want ik kreeg een mail of ik iig wat over MegaSquirt wil vertellen. Ik moet morgen bij een goede vriend van me zijn om wat spullen af te leveren dus ik ga zowieso naar Gerard. Ik zal het MS Demo-board alsmede een aantal lambdameters meenemen.
Ik baal echt vreselijk.
Topics: 2
He Bozzma alvast bedankt voor het alternatief. is het nog steeds rond 10 uur?
Volvo 240GL Sedan 1989 B230F, elektrische fan en draco's. Volvo 940 Estate turbo 1997 B230FK ,19T en 3" DP. Honda CBR900 Fireblade Streetfighter/Stuntmotor. Yamaha WR450F Enduro/Supermotard
Topics: 42
Bozzma schreef:Verdikkeme !
Ik bel net Gerard en die heeft morgen de hele dag de brug nodig. Ik zou hem nog op de hoogte brengen hoeveel man er zouden komen. Ik ben dit door de kerstdagen en de drukte op mijn werk helemaal vergeten en nou was hij er vanuit gegaan dat het niet doorging... Groot probleem dus...
Het kan niet doorgaan ! Ik probeer iedereen nu nog te bereiken...
Jeroen
He dat is wel erg balen zeg!!! Maar ja het is niet anders. Had me erg leuk geleken allemaal....
Wanneer is de nieuwe datum ??
zorg ik dat ik erook bij ben met mn Turbooo :lol:
Ik schaam me helemaal kapot......
:oops:
Nieuwe datum lijkt me wel een goed idee.
Gerard waarschuwde me al dat ik het zo niet helemaal handig had geregeld. Ik had een schema moeten maken. Je bent inderdaad zomaar een uurtje met een auto bezig. Als er dan 10 man om 10 uur op de stoep staat dan ben je inderdaad de klos...
Topics: 42
Bozzma schreef:Ik schaam me helemaal kapot......
:oops:
Nieuwe datum lijkt me wel een goed idee.
Gerard waarschuwde me al dat ik het zo niet helemaal handig had geregeld. Ik had een schema moeten maken. Je bent inderdaad zomaar een uurtje met een auto bezig. Als er dan 10 man om 10 uur op de stoep staat dan ben je inderdaad de klos...
Een leer moment zoals ik me dan meestal vededig in zo'n positie

Toch hartstikke jammer, dat wel!

Maar idd moeten maae een nieuwe dd plannen.
Maar of ik dan ook een rolade heb weet ik niet :wink:
Ja, enorm pech. Ik weet nog niet wat de tussenstand is. Er zijn een aantal afmeldingen maar hoe het nou precies zit..
Ik ben er van 10 tot 12 om mensen op te vangen die dit berichtje niet gekregen hebben. Ik neem mijn MS demo-board mee samen met een MS en een Fluke scope-meter. Eventueel kunnen we nog een uitstapje maken naar Wageningen naar HRW revisie. Maar die moet ik nog contacten.
Wat een pech...
Topics: 27
Bozzma schreef:Ik moet morgen bij een goede vriend van me zijn om wat spullen af te leveren dus ik ga zowieso naar Gerard. Ik zal het MS Demo-board alsmede een aantal lambdameters meenemen.
.
Begrijp ik het goed dat je dus wel in Lienden bent, of zit ik er dan naast? LAat het even weten, anders rij ik voor jan-lul naar lienden en ik heb anders wel andere dingen te doen.
Volvo 245 GLE 1979
Hoi,
Ik ben er wel, maar ik kan er niets doen want de brug is bezet en we kunnen de sleutelruimte niet benutten.
Dus als je andere zaken te doen hebt, dan kan je beter niet komen.