Topics: 23
In ieder geval te hopen dat jij een rustige hebt op oudejaarsnacht !!
Volvo 940 lpt Polar estate 1998 255.000km<br />Volvo 245 DL 1990 315.315+km.<br />Volvo 245 DL automaat DV-49-VF uit 1979 (verkocht in 1997)=> gesloopt?!?<br />Volvo 242 DL ??-UV-?? uit 1978 (ingeruild voor meer ruimte)<br />Ook Honda Goldwing GL1000 uit 1978
Http://www.goldwingforum.nl
Topics: 52
Ik vind het gesprek hier nog steeds zinnig, het wordt hoog tijd dat jullie on topic gaan... Het heeft wel iets van Mijn moment van de dag van Volvo-forum.nl. Om daar even op in te haken: vandaag is mijn dochter 9 geworden dus het was de hele dag visite. Knap vermoeiend, helemaal met een zieke vrouw die niet veel kan, maar wel errug gezellig...
Topics: 7
Hans Nicolai schreef:In ieder geval te hopen dat jij een rustige hebt op oudejaarsnacht !!
Nou, dat hoop ik in stilte ook want als je 's nachts door feestvierend Amsterdam op weg moet naar je klusje voel je jezelf soms heel klein en lullig in je autootje. Hadden we maar dienst 240's.
Voor jou hoop ik uiteraard ook op een rustige nacht.
geestschrijver schreef:Ik vind het gesprek hier nog steeds zinnig, het wordt hoog tijd dat jullie on topic gaan... Het heeft wel iets van Mijn moment van de dag van Volvo-forum.nl. Om daar even op in te haken: vandaag is mijn dochter 9 geworden dus het was de hele dag visite. Knap vermoeiend, helemaal met een zieke vrouw die niet veel kan, maar wel errug gezellig...
Okay, okay. Nouja, in ieder geval gefeliciteerd met je dochter. Wat een dag, 2e krstdg. Die van mij werd 18/12 3 jaar en ik weet nog dat we 3 jaar terug met klotsende oksels zaten te bedenken dat het wel eens een kerstkind zou kunnen worden. Lijkt me niks. Maar goed, jij hebt geen keus.
Dan komt hier de v.o.p. (volstrekt onzinnige opmerking): "ik rijd een Skoda Fabia Combi 1.4 16V Elegance uit jan. 2005 met nu 20.000 km. op de teller". Ja, je vroeg erom.
Ik ben blij dat je duidelijkheid schept betreffende de precieze uitvoering van je automobiel alsmede het bouwjaar en de huidige kilometerstand. Dat is informatie waar we wat aan hebben.
(Overigens vind ik het niet erg, een kerstkind. Het perfecte excuus om te bedanken voor iedere uitnodiging tot kerstdiner...)
geestschrijver schreef:Ik ben blij dat je duidelijkheid schept betreffende de precieze uitvoering van je automobiel alsmede het bouwjaar en de huidige kilometerstand. Dat is informatie waar we wat aan hebben.
(Overigens vind ik het niet erg, een kerstkind. Het perfecte excuus om te bedanken voor iedere uitnodiging tot kerstdiner...)
Ohja, ik was nog vergeten te zeggen dat hij grijs is met op de r.a. wielkast gebroken grijs met zicht op de grondlaag. :lol:
Kinderen zijn natuurlijk vaak een handig excuus want "kom-we-moesten-maar-eens-gaan-want-anders-wordt-het-zo-laat-voor-de-kinderen". Briljant, werkt altijd en na een flink kerstdiner vind ik het helemaal niks om met de hele familie zachtjes boerend op de bank nog wat na te tafelen. Ik mag toch nooit over Volvo's praten. Opa heeft trouwens nog een fraai Stahlberg Volvo 145 model in de kast staan maar hij wil hem nog niet loslaten.
Topics: 42
He ghostwriter, gefeliciteerd!
Als ik iedereen zo hoor ben ik de enige "niet" papa zeker,....
peetr schreef:Nouja, in ieder geval gefeliciteerd met je dochter.
Postma 245 GL schreef:He ghostwriter, gefeliciteerd!
Dank, dank...
Topics: 42
Nog een v.o.o. an mijn kant, wij rijden (de vrouw dan) een Peu 206 SW 1.4 Hdi 179567 km welke 9 januari omgewisseld wordt voor een Renault Megane 1.6 16V G3 met 0 km

Hopen dat die auto wat beter is,.... De Peu is echt een rampen bak :evil:
Topics: 67
Het was zo laat licht vanmorgen.