Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ervaringen onderhoud B21ET (intercooler) en LPG
#11
Klinkt goed. En defecte Turbo's, wie weet wat een revisie kost of vervangmodel.......? Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Ik heb wel een 245T op het oog, maar dan moet mijn 164 eruit. Ik weet het nog niet (luxe probleem.......)
Groet.
Antwoord
#12
en de brandstof? Euro95?
Antwoord
#13
hmmm, ben er nog niet uit.......heb wel een Turbo op het oog. Best prijzig. Een 945 TIC is misschien ook wat. IN ieder geval stuk goedkoper.....
Antwoord
#14
245polarsuper91 schreef:Klinkt goed. En defecte Turbo's, wie weet wat een revisie kost of vervangmodel.......? Ik ben nog niet helemaal overtuigd. Ik heb wel een 245T op het oog, maar dan moet mijn 164 eruit. Ik weet het nog niet (luxe probleem.......)
Groet.

Voor de revisie op een turbo ben je zo 600,- kwijt.. ligt eraan wat er mis is met de turbo
Antwoord
#15
tsja,als je realistisch bent is een 945 natuurlijk een verstandiger keuze; je zult je 40000 km per jaar zorgelozer en comfortabeler afleggen.Een 245 turbo rij je toch meer vanuit emotie, en daarbij maakt het wel verschil of het een originele turbo is of een nieuwere waar meer vermogen uitgepeurd is.Van die blauwe van 5500 mag je wel verwachten dat het een behoorlijke goeie is.Met het hele lpg verhaal en nog wat dingetjes ben je dan zo rond de 7500 kwijt schat ik.Krijg je wel veel voor terug.Wel een mooiere en meer bijzondere auto dan de 945
45 1993,v70 awd 97
Antwoord
#16
Ticcie schreef:en dan hier de perfecte turbo om LPG in te bouwen:

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/vol...&df=1&fta=

is een eerlijke auto
heb contact gehad met deze man.
is een goeie koop als ik het zo mocht aan nemen van de man.
is een paar jaar terug gerestaureerd en is nu als 2e auto in gebruik.
wel met 398000km op de teller
Antwoord
#17
Hallo Mannen,

De droom gaat niet door. Ik had een mooie 245T kunnen kopen in het zuiden van het land. Maar toen ik LPG inbouwers ging bellen kreeg ik allemaal negatieve geluiden. Niet doen, geen garantie etc. Kortom, het moet een wagen die 40000km gaat rijden, waarbij ik niet iedere keer naar de LPG inbouwer terug moet. Ik heb een 164 als hobby wagen, deze moet het gewoon altijd doen.........

Feest gaat dus niet door dus. Wellicht dat het een 940 of 740 op LPG wordt, en dan full option.

Bedankt voor alle support.
Groet, Pierre

http://volvootje.nl
Antwoord
#18
Dat is maar het beste ook denk ik.Als je 40.000 kilometer per jaar rijdt zit je dus vaak lang in de auto.Ik vind een turbo dan een beetje vermoeiend rijden, dat kan veel relaxter
45 1993,v70 awd 97
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Question Kosten onderhoud Volvo 240 | Als 1e auto GijsDeBeun 10 10.265 8 June 2021, 23:55
Laatste bericht: Volvo240
  Ervaringen met classic-car-parts ? jos245 7 5.327 20 September 2019, 09:33
Laatste bericht: jos245
  Slechte ervaringen met Volvo-specialist, hoe nu verder? BartWillem 26 20.118 16 April 2012, 23:30
Laatste bericht: Dirk342
  Slechte Ervaringen met volvo140klassiekers van Arold van Bergeijk uit Geldermalsen? Malinca Verwiel 6 6.970 9 December 2011, 10:02
Laatste bericht: Dopski
  Iemand zijn 740 Turbo Intercooler verloren? landloper 10 6.564 9 September 2010, 14:59
Laatste bericht: 242-turbo
  Met welke Volvo specialist heb jij goede ervaringen? pierre 28 30.568 26 June 2007, 09:03
Laatste bericht: scimitar
  Welk merk en inbouwer LPG voor de B21ET 245polarsuper91 3 2.950 31 August 2006, 16:29
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)