Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iemand "The Vanishing" gezien?
Die gordels staan in 'positie' zeg maar, maar dan voor bij het stuur, en wanneer je gaat zitten schuift de hele handel naar achteren. Mijn demente buurman heeft dergelijke dingen in z'n Mercury Villager..... Is echt voor mensen die de draad een beetje kwijt zijn hoor, zo'n Zelfnadenkende Auto Big Grin Na ÃÂÃÂn boete vanwege het niet-dragen gaat het toch ook al behoorlijk automatisch.....Smile (dit is eigenlijk ook alleen maar tegen de buurman gericht hoor, ff wat van me afschrijven...... :oops: )
Antwoord
mama144 schreef:..... Is echt voor mensen die de draad een beetje kwijt zijn hoor, zo'n Zelfnadenkende Auto

Daar heb je wel een punt gezien de hobby's die de eigenaar van de Volvo in de film had :roll:
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Ook in de meest recente aflevering van de Britse detective Waking the dead - gisteren op tv, net gezien op de HDD-speler - rijdt de slechterik in een 240, deze keer een donkergrijze GLT estate met zwart leer. Wat is dat toch met die schurken van tegenwoordig...
Antwoord
Ze hebben smaak! Big Grin
1980 GL Diesel (USA)
Antwoord
Waking the dead heb ik ook gezien. Samen met Vanishing weet ik nu 1 ding zeker:
Kijk uit voor bestuurders van donkergrijze metallic Volvo 245's. :x Tongue Confusedhock:
Gegroet,

Erik

Na 11 jaar nu zonder Volvo
Antwoord
Rookgrijze 245's daarentegen zijn weer een geheel ander verhaal...
Antwoord
Wordt er gewaarschuwd voor donkergrijze 245's ?

Toch niet antraciet-grijze ?

Waar is de dichtsbijzijnde spuiter ?
Antwoord
zoiets ??
[Afbeelding: friesland2006zd8.th.jpg] :lol: :lol: :lol:
orte Bochtenridder Smile &amp; Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Antwoord
[Afbeelding: afbeelding456jo2.jpg]

Deze kleur ?

Overigens iemand al eens fietsen gezien van Volvo of trapauto's ?
zoals BMW & Mercedes.

Heb ooit eens tijdens de DTM op Zandvoort een stel fantastische aluminum fietsen gezien van Audi voor slechts Euro 700.-- dat leek me dat nou wel leuk als Volvo ook zoiets had.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Kent iemand de verklaring van deze sticker? Poelman 5 10.778 7 September 2015, 07:13
Laatste bericht: reinierverbeek

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)