5 June 2026, 12:10
Mooi zo‘n metalen bodembeschermer! Wanneer iemand die nog heeft slingeren houd ik mij aanbevolen!
|
Bruno
|
|
5 June 2026, 12:10
Mooi zo‘n metalen bodembeschermer! Wanneer iemand die nog heeft slingeren houd ik mij aanbevolen!
(5 June 2026, 12:10)Volvo Eindhoven schreef: Mooi zo‘n metalen bodembeschermer! Wanneer iemand die nog heeft slingeren houd ik mij aanbevolen!Tja het wordt geen nieuwe en kunststof kan altijd nog.. Verstuurd vanaf mijn SM-A256B met Tapatalk Een grote doos met spullun.. Opvallend dat eea bekeken is voor levering, zie de verschillende merktekens.. De achterste draagarmen worden nog wel wat versterkt tegen torsie, want het kan.. En die blauwe stengels komen aan dr voorkant onder de auto.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verstuurd vanaf mijn SM-A256B met Tapatalk
11 June 2026, 19:02
De spontane sportpijp vervangen door een echte.
Alleen het sierstuk valt me wat tegen.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verstuurd vanaf mijn SM-A256B met Tapatalk
De remmetjes onderhanden genomen.
Juist met de hoge temperaturen werd het remvermogen behoorlijk minder. Dus net als op de 140 een srtje 'geel spul' van EBC erin. Schijven zijn als nieuw, klauwen prima gangbaar, dus alleen de blokken gedaan. Ik moest wel de zijkanten wat behandelen. Ik heb de indruk dat de schaar van de fabrikant niet heel scherp meer was, dus vervormd het materiaal eerst voor het uiteindelijk 'knipt', en dan wordt ie een pietsie langer.. Er komen uiteindelijk wel geventileerde schijven met passende klauwen op. Blokkies passen dan gewoon.. Maar goed, blindelings op z'n plek proppen moet sowieso niet, en ook de raakvlakken in de remklauw ff opschonen.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verstuurd vanaf mijn SM-A256B met Tapatalk En meteen de rubbers van de 'stabilisator-verbindingsstangen' vervangen door PU. Beetje persen en het zit weer. Ik heb de bussen besteld in Tsjechië (geloof ik) , net als die voor de Panhardstang en stabi vóór.. ![]() ![]() ![]() ![]() Verstuurd vanaf mijn SM-A256B met Tapatalk
3 July 2026, 19:20
Bus en draagarm.
Niet slecht, wel oud, en nu rijdt ie regelmatig, dan gaat het snel.. Ik heb de draagarm met voorste bus bij R&D gekocht. Ziet er heel goed uit en de prijs is ook prima Daar ga ik niet voor lopen klooien. De onderzijde heb ik nog met steenslag gespoten, en daarna het hele ding extra in de zwarte lak.. Links zit nu, rechts volgt, en da's ergens wel logisch.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Verstuurd vanaf mijn SM-A256B met Tapatalk
19 July 2026, 15:25
Omdat het kan, knippen en plakken voor de wegligging..
![]() ![]() ![]() ![]() Verstuurd vanaf mijn SM-A256B met Tapatalk |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|