Topics: 8
kees58 schreef:Lijkt er op dat de deuren toch niet gebruikt kunnen worden, de ramen en zo overzetten is niet mogelijk.
deze deuren zijn van een ouder type volvo 164, en dus moeten ze wellicht weer op marktplaats.
vrg kees
n gemaakt worden omdat alleen hoekje maar is doorgerot, wat te hobbieÃ
n dan, maar later natuurlijk wel dankbaar resultaat.
Das jammer, alhoewel de andere deuren kunne
Zie bovenstaande, de tekst gaat boven verder in plaats van onder, heeee, wat is hier aan de hand? dat gebeurd met citaat erbij.
Topics: 9
gebeurt bij mij ook als ik een keer op backspace druk. begint de tekst boven de zin die ik net gemaakt had.
dan wis ik alles en begin ik opnieuw en dan is het weer normaal. heb het alleen bij antwoord met citaat.
Nog wat rottigheid gevonden, zag er goed uit maar mijn neus prikte er doorheen. Hier is het niet moeilijk lassen en het is zo gemaakt, ik kan de wagen daar wel gewoon opkrikken met originele krik, wel met de nodige voorzichtheid en luisteren naar kraken, dat was dus niet het geval en is er vlees voor de reparatie.
Nog wat roest, wel zit het er oppervlakkig op, deze wagen heeft toch wel boven natte grond gestaan zoals ik goed kijk, hoe zit het
met apk in dit geval, mag roest, welke ik natuurlijk om omzetter en dan rx10 rx7 te lijf ga.
Volgens iemand van marktplaats passen de oude type deuren wel op de volvo nieuw type, maar is niet origineel want de deuren
hebben heel ander mechanisme en deurstop.
En de hulpstuurarm ziet er wat vreemtjes uit, het lijkt er op dat de bus er uit is, (als dat zo is scheelt het weer persen).
vrg kees
Topics: 84
23 September 2016, 19:17
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23 September 2016, 19:29 door Marc1970.)
Oppervlakkige roest geeft niks, het tast de draagarm niet zodanig aan dat de functie gevaar loopt (in APK taal). Die bus hoort zo uit te steken, de bus is zeker twee keer zo lang als het gat waar-ie door gaat.
Die hele onderkant ziet er niet slecht uit, of in ieder geval niet onverwacht slecht.
Deuren passen uiteindelijk allemaal, het gat waar ze ingaan is nooit veranderd. Er zijn twee types sluiting, voor en na 1977.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Ik was bezig met remmen, maar de remslangen zitten geheel dicht, mijn schuld misschien omdat ze open gestaan hebben
ik kan er niets meer doorheen halen.
Volgens mij kunnen er gewoon universele slangen onder van de juiste lengte en schroefdraad en bevestiging.
Misschien wat tips, ze zijn van goedkoop tot knap duur, maar heb meer kosten dus moet voordelig shoppen.
vrg kees
Topics: 84
27 September 2016, 20:44
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 27 September 2016, 21:07 door Marc1970.)
Remslangen zwellen op, scheuren en barsten, daar doe je niks aan. Tenminste, die goedkope aftermarket repro dingetjes van Quick, PEX e.d. Ik heb originele Ate slangen die nu nog beter zijn.
Ik vermoed dat alle 140-160 remslangen die je nu kan kopen van dezelfde matige kwaliteit zijn, qua slang. Misschien is het wel de moeite waard om ze bij een speciaalzaak van goede slang te laten maken.
En anders zou ik de goedkoopste nemen en die elke 10 jaar vervangen.
Als ik rond Google Shop zie ik TRW en Ate remslangen in de 2 tientjes klasse, dat is nog te doen.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
Marc1970 schreef:Remslangen zwellen op, scheuren en barsten, daar doe je niks aan. Tenminste, die goedkope aftermarket repro dingetjes van Quick, PEX e.d. Ik heb originele Ate slangen die nu nog beter zijn.
Ik vermoed dat alle 140-160 remslangen die je nu kan kopen van dezelfde matige kwaliteit zijn, qua slang. Misschien is het wel de moeite waard om ze bij een speciaalzaak van goede slang te laten maken.
En anders zou ik de goedkoopste nemen en die elke 10 jaar vervangen.
Als ik rond Google Shop zie ik TRW en Ate remslangen in de 2 tientjes klasse, dat is nog te doen.
Ik had al rondgezocht inderdaad ze zijn zon 20 euro soms 15.
pas alles van de 140 144 en 164 of nog meer volvo,s? zo kan je beter zoeken, weet je een slangenmaker te zitten
nee geen kapitale wurgslang.
Elke 10 jaar kan wel ik ben 60 dus de eerste is dan als ik 70 ben en al zwak en krakerig.
Zou onstekingsremmer niet werken in de oliepot? helpen bij mensen goed tegen zwellingen.:redface:
vrg kees
Topics: 54
kees58 schreef:Lijkt er op dat de deuren toch niet gebruikt kunnen worden, de ramen en zo overzetten is niet mogelijk.
deze deuren zijn van een ouder type volvo 164, en dus moeten ze wellicht weer op marktplaats.
vrg kees
Met tochtraampjes is toch veel mooier?
Groeten van Frans