Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Het is groen en het....
edwin schreef:Mooie details.
Maarrrrr...

0 tot 100 ?
Top ?

Tja, die doorslippende koppeling he... Dat kan ik dus nog niet meten. Top tot nu toe is 180, maar d'r zit nog veel meer in het vat. Dik 200 zeker haalbaar. Maar dat vind ik niet erg ontspannen rijden in een ouwe 245.
Antwoord
Die badges heb je mooi gemaakt!
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979

ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Antwoord
Wat heb jij een geweldige auto zeg. Potverdikkeme.
Nadeel aan dit forum is dat het budget wat je uit wilt trekken voor het restaureren van je auto steeds hoger wordt en er steeds minder ruimte overblijft om bijvoorbeeld te eten Tongue

Echt chapeau Arno!
Antwoord
Dit forum kost niets.
Groeten van Frans
Antwoord
v700r schreef:Dit forum kost niets.

Je wordt er hebberig van
Antwoord
Dank je. Tja, de poen. Uiteindelijk valt het wel mee als je het vergelijkt met de aanschaf van een moderne tweedehands auto in knappe staat. Maar ja, kopen kan iedereen. Ik geef toe, het is een manier van leven (ik heb nog een paar klassiekers staan). En uiteindelijk: take pride in your ride. Big Grin
Antwoord
Arn02 schreef:Dank je. Tja, de poen. Uiteindelijk valt het wel mee als je het vergelijkt met de aanschaf van een moderne tweedehands auto in knappe staat. Maar ja, kopen kan iedereen. Ik geef toe, het is een manier van leven (ik heb nog een paar klassiekers staan). En uiteindelijk: take pride in your ride. Big Grin

Helemaal waar hoor. Het is gewoon echt geweldig om zo'n klassieker te rijden heb ik gemerkt. Dusja wat dat betreft. In vergelijk blijft er wat dat betreft genoeg ruimte over om de auto te onderhouden in vergelijk tot een moderne auto ja :-D
Antwoord
Het grote nadeel van enkel oude auto's rijden is het feit dat ze allemaal om de zoveel tijd liefde nodig hebben en dus niet in staat zijn om jou te vervoeren. De oldtimerregeling snoept al sowieso 3 maanden van het hele jaar af, met veel geluk kun je in die periode ook de dingen die aandacht verdienen aanpakken. als je pech hebt gaat er iets in die overige maanden stuk en staat hij langer stil. Daarom heb ik gekozen om een betrouwbare karakterbak ernaast te gaan rijden (Golf 2 1.3 Injectie) zodat ik altijd vervoer heb.

@Arn02, je hebt echt een super gave auto gemaakt. vind zelf de logo's op de zijkant iets te fel geel, maar voor de rest is het echt een geweldig mooie auto geworden! dikke respect!
Compensate bad aerodynamics with BÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔÔST - Volvo 245 B230FT Turbo
Antwoord
Hey Arno,

is je brug al vrij?
Ben onderweg met een M90L2 en nog meer lekkere goodies...
Let's roll deel 2

C
Antwoord
Estoque schreef:Het grote nadeel van enkel oude auto's rijden is het feit dat ze allemaal om de zoveel tijd liefde nodig hebben en dus niet in staat zijn om jou te vervoeren... Daarom heb ik gekozen om een betrouwbare karakterbak ernaast te gaan rijden (Golf 2 1.3 Injectie) zodat ik altijd vervoer heb.

Dat is de reden waarom ik een 'modernere' auto naast de klassiekers heb. De 245. Heeft een beetje TLC nodig en doet het eigenlijk altijd.
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979

ModelCarWorkshop
Dutch Rally Events
Rally-Cursus
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  245 verschoten groen Joost Zuidam 49 46.907 1 March 2018, 13:55
Laatste bericht: SFRC
  verschoten groen Joost Zuidam 0 2.030 14 March 2016, 15:02
Laatste bericht: Joost Zuidam

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)