Vorige week bij Jambon wezen klussen en gelijk een mooie gelegenheid om de 740 weer een keertje uitgelaten voordat de 1 december termijn weer inging.
Die liep een beetje houterig, spruitstukpakkingen lijken weer te lekken, desondanks deed hij het heerlijk op de A59.
Dus mocht ik me vervelen kan ik daar eens wat aan doen of gelijk voor een modernere turbo+spruitstuk gaan.
En we hebben een nieuwe upgrade voor de auto's; een kuipstoeltje met 3puntsgordel. Niet FIA gecertificeerd, maar volgens de ANWB behoorlijk goed.
Hij is mij net iets te klein, maar voor de nieuwe passagier perfect. Ook hebben we andere gadgets als een digitale binnentemp.meter, accessoirepakket etc etc in huis gehaald...
Ook op de terugweg van Jambon zat er al een verstekeling aan boord:
En dat alles voor;
![[Afbeelding: IMG_0821_zpsmtadtwpu.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/paradise/IMG_0821_zpsmtadtwpu.jpg)
Moeders en dochter maken het goed

leep:
Is heel wat anders dan sleutelen aan auto's maar fantastisch.
Owja ook nieuws van de RDW gehad, ze kunnen daar (in tegenstelling tot wat de gemeente Rotterdam vraagt) niet zomaar een U9 kenmerk op kenteken zetten. Dus dat is irritant, dan moet ik bij de gemeente Rotterdam gaan onderbouwen dat hij "milieuvriendelijk is" kost me bovendien €178... Dan maar een straat verderop parkeren (ik woon precies in de rand van de milieuzone).
In de tussentijd de 242 geschorst... dus komende maanden toegewezen op de Skøda (zø lijkt het nog wat).