De B230 draaide al een tijdje prima op de oude standalone ontsteking. Maar ik heb inmiddels alles in het motorruim ingebouwd (zekering, lmm, ontsteking, eindtrap) en ben nu echt over geschakeld op LH2.4. Een flinke afstand gereden, rijdt erg comfortabel. En volgens de ecometer ook wat zuiniger, al zegt dat vrij weinig

.
Loopt nu ook mooi stationair, ik had geen choke natuurlijk. Dat was gewoon lomp ingesteld dmv de verdamper, dus stationair was altijd een beetje een compromis tussen starten op koude motor en niet te hoog stationair wanneer opgewarmd. Nu met aangesloten stappenmotor zorgt dat voor een mooi rustig toerental, al direct na start.
Ik heb niet alleen de 5? belangrijke draden uit de draadboom doorverbonden, maar alles, zo ook de shift indicator. Hoe die werkt ben ik nog niet achter, als ik wat verder doortrek gaat hij kort aan tijdens het schakelen

, dus iets met snelheid en toeren.
Met alles erop, injectors voor het gemak stekkertjes losgehaald.
Hoe is het met ervaringen met zon intank pomp die de 2e pomp (hoge druk) overbodig maakt? Ik vroeg me af of die leidingen een beetje goed af te dichten zijn met een slang klem.
Daarnaast heb ik de originele pompen al, dus bij voorkeur gebruik ik die. Alleen er zitten wat remleidingen in de weg op de plek waar het setje hoort te hangen.