Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
24 August 2015, 15:58
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 August 2015, 16:06 door DennisvdB.)
Kun jij mij topics oid laten zien waar het gaat over fake DW's? Ben benieuwd aangezien ik er echt nog nooit over heb gehoord, van Walbro des te meer.
En voor wat betreft de webshop die niet snel kon leveren: is dat deze?
http://www.part-box.com/product_info.php...s_id=78493
Is namelijk de NL dealer van Deatschwerks...
Berichten: 300
Topics: 11
Lid sinds: Oct 2014
Heren; heel erg bedankt voor de info over de vlotter! Kon dit eigenlijk nergens vinden en ging er vanuit dat de hele tank vervangen moest worden.
Die DW200 lijkt me wel wat. Ben ik dan ook enigszins voorbereid op meer vermogen? Lees; 200pk?
Dopski schreef:Die rimpellak moet ik ook nog eens halen. Welke heb jij gebruikt, ziet er echt heel mooi uit!
Dankje, ik ben ook zeer tevreden met het resultaat! Ik heb VHT krimplak gebruikt (
http://www.mercuriustools.nl/gereedschap...vht-sp201/). Niet goedkoop, maar je kan er zeker wel 3 klepdeksels mee doen. Goed de instructies op de verpakking lezen en de tijd nemen. Ik heb de de lak na 3 lagen gedroogd met een verfföhn (heel lichtjes) en daarna na een paar dagen drogen 15 minuten op 100 graden gebakken in de oven. Zeer consistent resultaat!
Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
Met die DW200 kun je zoals getest tot ongeveer 670pk. Standaard druk van B230 is 3 bar, en zoveel brandstof heb je niet nodig voor 200 pk. Zelfs een standaard pomp voldoet ruimschoots.
Berichten: 300
Topics: 11
Lid sinds: Oct 2014
Top!
Nog suggesties voor brandstofleiding van achter naar voor? De standaard leiding die er nu ligt voor de carburateur kan ik gebruiken als retour, maar voor aanvoer moet ik een nieuwe leiding trekken. Ik heb wel eens wat gelezen over truck luchtleiding? Maar of dit 100% brandstofbestendig is weet ik niet...
Iemand trouwens nog een gebruikte (injectie)vlotter liggen voor een 240/260? :wink:
Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
Ik heb bij mij een extra leiding geplaatst van een sloop-240. Onder de wagen zou ik 100% GEEN rubberen leiding leggen.
Berichten: 852
Topics: 40
Lid sinds: Aug 2013
Ik heb een Koperen-leiding onder beide turbo's zitten. Onder de 242 heb ik de bestaande leiding ook gebruikt als retour, wil perfect.
Het laatste stuk heb ik van benzine-bestendig rubber (met een metalen mantel) en daar een conische fitting op die past op de injectorrail van de FK.
Koper heb je gewoon nooit weer gedoe mee, kost 60 of 70 euro, maar dat is het mij wel waard.
Op mijn 245 is de retour ook van koper.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
Berichten: 852
Topics: 40
Lid sinds: Aug 2013
DennisvdB schreef:Kun jij mij topics oid laten zien waar het gaat over fake DW's? Ben benieuwd aangezien ik er echt nog nooit over heb gehoord, van Walbro des te meer.
En voor wat betreft de webshop die niet snel kon leveren: is dat deze? http://www.part-box.com/product_info.php...s_id=78493
Is namelijk de NL dealer van Deatschwerks...
Die website heb ik niet gezien, ik kwam op een site met honda-performance onderdelen.
En over de Fake DW's. ik heb toen op de facebook pagina over het tunen van supra's etc gevraagd over ervaringen van beide. en daar werd gezegd dat ik in beide gevallen beste ebay kon vermijden ivm replica's.
Compensate bad aerodynamics with BÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃÃST - Volvo 245 B230FT Turbo
Berichten: 2.832
Topics: 52
Lid sinds: Sep 2008
Ben ik wel benieuwd hoe ik zo'n neppert kan onderscheiden? Dw of walbro.
Berichten: 1.778
Topics: 78
Lid sinds: May 2007
pieterveenstra schreef:Top!
Nog suggesties voor brandstofleiding van achter naar voor? De standaard leiding die er nu ligt voor de carburateur kan ik gebruiken als retour, maar voor aanvoer moet ik een nieuwe leiding trekken. Ik heb wel eens wat gelezen over truck luchtleiding? Maar of dit 100% brandstofbestendig is weet ik niet...
Gebruik persluchtslang 10 mm (truckleiding) van bijv. Festo
Is goedkoop ,werkt prettig (bochten ,knippen) en is benzine bestendig.
Ook de koppelingen werken snel en goed. Geen gesoldeer of knelkoppelingen.
Ik rij er al 10 jaar mee dus is "proven design"
http://www.nkineede.nl/catalogus/rechte-...oduct_4701
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Berichten: 1.716
Topics: 9
Lid sinds: Mar 2011
Helemaal bovenaan:
http://energiejapanparts.com/en/genuine-vs-fake/
Walbro dan, van de DW is niks te vinden.