15 July 2015, 13:44
Het definitieve plan is gesmeed, en dat heeft niets met dure zuigers te maken.
Het revisiebedrijf gesproken, aparte dingen besteden zij ook uit, lees B20 naar B22 bijvoorbeeld. Dus nu wordt mijn budgetje kunstmatig gespaard. De kop heeft nagenoeg alle kleppen nieuw nodig, die komen uit een donor kop. De geleiders zijn eigenlijk prima, maar vanwege warmte afvoer ga ik toch voor die bronzen dingen.. zodra ze weer leverbaar zijn komen er nog van die luxe tuimelaars bij. Hij gaf aan de cilinders toch te willen meten om te zien of nieuwe zuigerveren kunnen volstaan ondanks de grootste overmaat zuigers die er nu inzitten, je weet ut niet.. Dan blijft het dus voorlopig een leuke 2.0..
B22 komt later wel, dan heb ik de hardware vast in huis.. (hoef ik me voorlopig ook niet zorgen te maken over het embleem aanpassen..)
Heb ik nog wat hersenspinsels, dus denk maar mee of spui je ervaringen..
Waterdamp/methanol in de inlaat, daar zijn inmiddels leuke plug&play sets voor, vaak moet het inlaattraject wel worden aangepast, maar het levert zeker op. Vandaag heeft ons Pandaatje weer duidelijk bewezen, het ding loopt gewon veel beter en prettiger. Zo ook mijn tuut als ie rijdt op zo'n moment..
Intercooler, uiteraard voor turbooos, maar, koeler = koeler.. daar moet een carburateurmotor toch ook van kunnen profiteren..?
Het revisiebedrijf gesproken, aparte dingen besteden zij ook uit, lees B20 naar B22 bijvoorbeeld. Dus nu wordt mijn budgetje kunstmatig gespaard. De kop heeft nagenoeg alle kleppen nieuw nodig, die komen uit een donor kop. De geleiders zijn eigenlijk prima, maar vanwege warmte afvoer ga ik toch voor die bronzen dingen.. zodra ze weer leverbaar zijn komen er nog van die luxe tuimelaars bij. Hij gaf aan de cilinders toch te willen meten om te zien of nieuwe zuigerveren kunnen volstaan ondanks de grootste overmaat zuigers die er nu inzitten, je weet ut niet.. Dan blijft het dus voorlopig een leuke 2.0..
B22 komt later wel, dan heb ik de hardware vast in huis.. (hoef ik me voorlopig ook niet zorgen te maken over het embleem aanpassen..)
Heb ik nog wat hersenspinsels, dus denk maar mee of spui je ervaringen..
Waterdamp/methanol in de inlaat, daar zijn inmiddels leuke plug&play sets voor, vaak moet het inlaattraject wel worden aangepast, maar het levert zeker op. Vandaag heeft ons Pandaatje weer duidelijk bewezen, het ding loopt gewon veel beter en prettiger. Zo ook mijn tuut als ie rijdt op zo'n moment..
Intercooler, uiteraard voor turbooos, maar, koeler = koeler.. daar moet een carburateurmotor toch ook van kunnen profiteren..?