Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dop's showroom
Een van de weinige vermakelijke Nederlandse films.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Vind 'm helemaal super die film, met uitzondering van de laatste 10min, dat heeft echt een te groot onzin-flodder gehalte.

Over die film gesproken ben een keer voor skidje in rotterdam bij een 240 gaan kijken. Dat bleek in die showroom van die rijke oom te zijn.
Antwoord
Die Dopski komt nog eens ergens. HaHa....
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
BartWillem schreef:Dat nieuwe front is eigenlijk leuker dan het oude. Smile En je hebt nu net wat meer licht zeker? Smile Wel zuinig zijn op die lampen: daar kom je niet makkelijk meer aan...

Ben ik net klaar en redelijk tevreden met het resultaat:

Vanmorgen kom ik bij mijn auto aan en wil een foto maken van een leuke wit versierde straat, dus half slaperig schiet ik deze foto:
[Afbeelding: 20150205_080917_zpsfba1a3fc.jpg]
Terwijl ik me sta te verbazen waarom er de meter voor mijn auto geen sneeuw ligt, zie ik dat de grille er wat vreemd in zit en dat de rechterlamp er wat gek uitziet. Dan pas zie ik de autosporen over de stoep richting mijn auto gaan.

Wat ik niet zie is een briefje waarop de dader staat...

Vanmorgen zat alles dus nog onder de sneeuw en moest ik naar mn werk, vanavond was het al donker. Maar volgens mij is de schade beperkt gebleven tot koplamp, grille, en knipperlicht (re).
Zwaar balen, vooral omdat alles er net netjes in zat. En dan de kosten nog een keertje....
Ik kan volgens de verzekering wel aanspraak maken op het waarborgfonds, maar die hebben een eigen risico van €250,-. Dus die kosten heb je in dat geval sowieso aan je broek...

...lekker BEDANKT HARRY...
Antwoord
het zal de postbezorger geweest zijn die de bus kwam leeg maken. ps verhuist ?
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken

[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Antwoord
Nee dit is notabene in een straat verderop waar we hem normaal nooit zetten...

Ps, het meest baal ik inmiddels nog van mezelf. Zoals je ziet had ik de kapotte grille op de besneeuwde motorkap gelegd. Die had ik per ongeluk laten liggen #care, dacht ik nog.
Uiteraard gaat daar toch iemand aanzitten, of het komt door de wind... Maar die heeft dus een mooie kras gemaakt op mn nieuwe lak... :mad: FUUUUUU......
Antwoord
Zo heb ik ooit een deur van m'n 3.0 CSi ingebeukt aangetroffen na ht boodschappen doen. Uiteraard ook geen briefje...

Ik heb nog een complete set van dat type front liggen, inclusief koplampen etc. Ga het toch niet gebruiken. Hoef er niet de hoofdprijs voor.
Antwoord
wat een verhaal! Waren er geen getuigen? Even een briefje in de bussen doen van de omwonenden.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Arn02 schreef:Zo heb ik ooit een deur van m'n 3.0 CSi ingebeukt aangetroffen na ht boodschappen doen. Uiteraard ook geen briefje...

Ik heb nog een complete set van dat type front liggen, inclusief koplampen etc. Ga het toch niet gebruiken. Hoef er niet de hoofdprijs voor.
Die rechthoekige? Stuur wel even een PB.

henqui schreef:wat een verhaal! Waren er geen getuigen? Even een briefje in de bussen doen van de omwonenden.
Heb briefje opgehangen bij de bushalte, was pal daarvoor. Zal die buren ook nog wel even polsen.

Inmiddels even zo opgelost;
[Afbeelding: 20150206_133417_zps3a05c748.jpg]
Omdat ik de chrome stripjes die bij dit neusje horen er niet meer op heb vind ik dit er een beetje kaal uitzien.
Antwoord
Het misstaat niet vind ik, heeft wel wat zelfs. Smile Maar wat een enorme naaistreek, ik zou wel er werk van maken bij het waarborgfonds. Al moet je dan wel de schade laten taxeren en dat gaat nu natuurlijk niet meer (of weer even terug ombouwen). Zit wel een eigen risico op van 250 Euro, maar goed.
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)