Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dop's showroom
Dat nieuwe front is eigenlijk leuker dan het oude. Smile En je hebt nu net wat meer licht zeker? Smile Wel zuinig zijn op die lampen: daar kom je niet makkelijk meer aan...
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
en? al gepolijst..?
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
BartWillem schreef:Dat nieuwe front is eigenlijk leuker dan het oude. Smile En je hebt nu net wat meer licht zeker? Smile Wel zuinig zijn op die lampen: daar kom je niet makkelijk meer aan...
Ben nu aan de looks gewend en vind het inderdaad wel erg tof. Qua lichtopbrengst vond ik de vierkante beter, maar die waren ook zgan.

Jambon schreef:en? al gepolijst..?
Confusedmow: Brrr nee. Hij moet wel nodig gewassen worden. Ben laatst op de 2e maasvlakte geweest alles zit onder het zand. Binnenkort maar weer eens op visite bij mensen met oprit+warm water. :redface:
Antwoord
Dopski schreef:Een plaatje van "wat" industrieel erfgoed bijelkaar.
[Afbeelding: afscheid11.jpg]

Tevens laatste plaatje van deze auto in dit topic denk ik...

...Binnenkort in een ander theater (waarschijnlijk turbobricks zover ik begrepen heb).
Komt weer te koop...
Arjen schreef:Someone interested in this car to buy? It can go away for cheap now.
Antwoord
Hij heeft hem al vaker te koop gezet toch?
Ik vraag me af wat 'cheap' isWink
Antwoord
nice vraag me allee af in wat voor staat de wagen is...
Volvo 242 DL uit 1975 met een B20A AKA Sofia
Volvo 242 GT uit 1978 met een B23e AKA Blackie (gesloopt)
Volvo 144 uit 1968 met een b20A AKA Ella
nu ook te volgen via Lau's oude bakken

[URL="http://volvolvo.nl/threads/11085-Mijn-242DL"]
[/URL]
Antwoord
Citaat:Ik vraag me af wat 'cheap' isWink

[ATTACH=CONFIG]4029[/ATTACH]

Bijlagen Afbeeldingen

[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
2500€ zegt hij verderop.
Antwoord
Vandaag de 740 vanuit de stalling direct naar de APK gereden (tijdens winterperiode). Bij de kwikfit hadden ze geen tijd, dus heb een andere geprobeerd, zo goed als om de hoek van de stalling. Was de eerste keer dan ik er kwam. Dat bleek dus de garage van De Marathon te zijn, ik dacht dat het die ernaast was. Wel geinig om het decor te zien, was eigenlijk precies zo als in de film, alleen de zithoek was er niet meer.
[Afbeelding: Marathon%203.jpg]
Die kameel (eigenlijk de ouwe baas met 2 assistenten) was met een half uurtje al klaar. "Helemaal goet hor".
Antwoord
Dopski schreef:Vandaag de 740 vanuit de stalling direct naar de APK gereden (tijdens winterperiode). Bij de kwikfit hadden ze geen tijd, dus heb een andere geprobeerd, zo goed als om de hoek van de stalling. Was de eerste keer dan ik er kwam. Dat bleek dus de garage van De Marathon te zijn, ik dacht dat het die ernaast was. Wel geinig om het decor te zien, was eigenlijk precies zo als in de film, alleen de zithoek was er niet meer.
[Afbeelding: Marathon%203.jpg]
Die kameel (eigenlijk de ouwe baas met 2 assistenten) was met een half uurtje al klaar. "Helemaal goet hor".
Ik heb hem laatst op televisie gezien, vermakelijke film.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)