Berichten: 1.277
Topics: 139
Lid sinds: Dec 2011
Gewoon 2 sensors en een wisselschakelaar.
Verzonden van uit mijn Volvo
met 3G met behulp van Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Berichten: 6.718
Topics: 163
Lid sinds: Aug 2006
Je kan 'm nog ijken ook met de je andere tempsensor hahaha.
Berichten: 1.585
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Stinky schreef:Leuk! Metertjes zijn de beste! Misschien nieuwe accu nodig?
Tja, wordt steeds lastiger om er nog meer goodies bij te bedenken. Ben er ook nog niet echt van overtuigd of ik deze in mijn dashboard vind passen, maar kan altijd terug Marktplaats op.
Accu was inderdaad leeg na het geklooi met een nieuwe kabelboom, radio, verlichting en buitentemperatuurmeter.
Yellow240 schreef:Zijn die dingen standaard geschakeld? Ik heb ook zo'n ding in m'n auto maar voor zover ik weet meet die alleen de buitentemperatuur.
Er zitten 8 aansluitingen op het printplaatje waarvan 6 t/m 8 voor de binnentemperatuurmeter is. Schakelaartje ontbrak bij mij dus ik heb er een universele schakelaar ingezet. Staat ook zo beschreven in de installatiehandleiding:
Klik Zoals A_A het beschrijft kan ook natuurlijk.
Dopski schreef:Je kan 'm nog ijken ook met de je andere tempsensor hahaha.
Is ook wel nodig, maar dan andersom. Heb het idee dat de analoge af en toe wat overdrijft.
Berichten: 1.277
Topics: 139
Lid sinds: Dec 2011
Die set heb ik ook liggen! Zat in 1998 werkend in mijn auto met een magneet op de aandrijf as als puls gever.
Verzonden van uit mijn Volvo
met 3G met behulp van Tapatalk
Groetjes Arjan
Olly Jr.: 940 sedan B230fb Zf22 lpg 1992 362800 km
Olly Sr.: 240 Estate B23A M47 Lpg 1984 404000 km
Berichten: 1.585
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
29 July 2014, 12:43
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29 July 2014, 12:46 door Arjan..)
Berichten: 3.840
Topics: 107
Lid sinds: Feb 2007
Ik zou een spuitbus op kleur laten maken. Wel de lak op het scherm laten scannen want rood verkleurt op alle mogelijke manieren.
Scherm afplakken onder aan de schermstrip en alleen het onderste deel van het scherm spuiten .
Of alleen de plekjes spuiten en iets naar boven uitnevelen.
Berichten: 216
Topics: 3
Lid sinds: Dec 2011
Daar vallen zo gaten in als ik het zo bekijk. Ik zou er eerst iets op zetten wat de roest voor een jaartje isoleert.
Dan hoeft de kleur ook niet zo nauw te komen he
De nieuwe deuren staan m wel goed!
Berichten: 1.585
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Gaten vallen mee, heb er al een schroevendraaier op los gelaten. Op het achterscherm kwam er vooral een plakje plamuur met lak af, plaatwerk lijkt nog intact. Op het voorscherm is de roest oppervlakkig.
Berichten: 1.585
Topics: 38
Lid sinds: Oct 2009
Heb nog een Volvo-spuitbus met het goede kleurnummer gevonden die ik in 2009 bij aanschaf van de auto erbij heb gekregen. Misschien maar eens een proefstukje daarmee spuiten zodat ik weet of dat nog bruikbaar is en nog enigszins in de richting komt qua kleur.
En natuurlijk even het forum doorspitten wat ik het best kan gebruiken als grondlaag.
Berichten: 46
Topics: 6
Lid sinds: May 2013
Er is eigenlijk maar ÃÃn goede manier bij dit soort plekken, zandstralen en dan epoxyprimer erop. Epoxyprimer kan je kopen bij Rustbuster maar 2K etsende epoxyprimer te koop bij een schadehersteller is nog beter. Als je niet kan stralen kan je Brunox gebruiken maar dat is een tijdelijke oplossing.