Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GEEN fata morgana
Zie ik op de terugweg twee 245's... allebei dezelfde kleur als de mijne! (een GLE en een GLT)
Antwoord
Overigens: wat ik al vermoedde, lijkt best eens te kunnen kloppen, namelijk dat de Super Polars zonder "super" op de spatborden niet in Italie maar in Zweden zijn gemaakt. Die van mijn in ieder geval wel, blijkt uit het chassisnummer.
Antwoord
Nou, er kan er nog wel ÃÂÃÂn bij, [size=18px]Mooie auto en dat je er maar een hoop plezier van mag hebben.![/size]
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Gadverdamme wat een mooi ding =D> ; je zou er bijna jaloers van worden! Eindelijk is het dan zover; nogmaals gefeliciteerd 8) !
Antwoord
Tja, een mooi Volvo is het. Proficiat en nog vele veilige jaren!
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
geestschrijver schreef:Overigens: wat ik al vermoedde, lijkt best eens te kunnen kloppen, namelijk dat de Super Polars zonder "super" op de spatborden niet in Italie maar in Zweden zijn gemaakt. Die van mijn in ieder geval wel, blijkt uit het chassisnummer.

Volgens mij zijn de Super polars nooit in italie gemaakt, of bedoel je misschien voor Italie gemaakt. De enigste Volvo's in Italie gemaakt zijn toch de 262C 264 TE 245 T en de 780 bij BER van TONE

Zou ik toch bijna vergeten een opmerking te maken over je incognito super polar :wink:
WERKELIJK SCHITTEREND!

en een dikke proficiat!!!!

groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Antwoord
Hij is erg mooi, gefeliciteerd!!!
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
ruuds70 schreef:Volgens mij zijn de Super polars nooit in italie gemaakt, of bedoel je misschien voor Italie gemaakt.

Bij De l'Est staat een Super Polar te koop - ook zonder "super" - die aangeprezen wordt met de tekst: "Origineel in Zweden geproduceerd en nieuw geleverd in Italië." Het is daarom dat ik aannam dat ze doorgaans niet in Zweden zijn gemaakt, maar dat hoeft bij nader inzien natuurlijk niet Italie te zijn, dan. Leuk misschien om dat eens te onderzoeken. Waar is die van jou bijvoorbeeld gemaakt? En die van Nico? Je kunt het zien aan de elfde positie van het chassisnummer, 1 betekent Zweden (zie http://www.volvo200.org/modellen/chassisnummer.htm maar dat wisten jullie natuurlijk allang.)

En natuurlijk mijn hartelijke dank voor jullie blijken van instemming en dergelijke.
Antwoord
Nog even over de GLT-vermomming: een B230huppeldepup, is dat haalbaar, ooit? Iets met weinig kilometers? Duur? Of is het onzin?
Antwoord
mooi hoor! Ziet er erg strak uit zo. Alleen nog een beetje verlagen en dan zou je idd (ooit) nog es een dikkere motor kunnen overwegen.

B230 die je een beetje kietelt tot 160pk (of een turbo?) zou 't geheel nog verder afmaken. Als je alles laat doen kost het je minimaal E1000 denk ik: E500 voor een goed blok met andere nokkenas oid en nog es E500 voor de inbouw. MAar zou zo meer kunnen worden.....

Voorlopig eerst maar eens wat toeren zou ik zeggen.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Ik en nog geen Volvo pjelle 48 29.834 12 October 2016, 11:22
Laatste bericht: pjelle
  19 jaar geen apk Remko240 8 6.500 13 March 2015, 22:12
Laatste bericht: Remko240
  Ik en mijn (geen) Volvo F20a2-T 19 13.307 7 November 2012, 09:40
Laatste bericht: v700r
  Ik heb geen Volvo. F20a2-T 2 2.263 31 July 2012, 22:06
Laatste bericht: F20a2-T
  Nog geen Volvo mischa72 28 13.458 3 October 2010, 21:55
Laatste bericht: mischa72
  FF geen Volvo meer MichielMaas 7 3.880 5 August 2010, 15:52
Laatste bericht: MichielMaas
  De man met de starterstatus (inmiddels geen status meer...) geestschrijver 10 9.791 29 October 2005, 18:27
Laatste bericht: Peter Timmer

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)