jos245 schreef:Ik snap eigenlijk niet waarom ze het een 244 met 6 cil. noemen want als je de uitvoering van de auto bekijkt is het gewoon een 264 uitvoering.
Ben benieuwd voor welke markt hij bedoeld was, zou bv zomaar kunnen dat er een levering probleem was, te weinig motoren of zo.. Wel apart als je weet dat er juist wel een 262GL IS..
De foto's niet, wel het kenteken en de handelsbenaming (244-6806-221) . Altijd makkelijk als je eens een 6 cil. in een 244 bouwt. Dan hoeven ze bij de RDW niet te gaan zoeken welke typegoedkeuring ze eraan hangen:biggrin:
jos245 schreef:De foto's niet, wel het kenteken en de handelsbenaming (244-6806-221) . Altijd makkelijk als je eens een 6 cil. in een 244 bouwt. Dan hoeven ze bij de RDW niet te gaan zoeken welke typegoedkeuring ze eraan hangen:biggrin:
Misschien nog een ander, een Vv kennis uit Canada is altijd nieuwsgierig naar aparte versies.. Idd, het typeplaatje is bwvs hetenige aparte aan de auto, maar toch, nu 'geregistreerd' en bekend als apart..!
Jambon schreef:toevallig nog iemand de foto's opgeslagen..?
Lang leve Google cache
[ATTACH=CONFIG]2389[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2390[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2391[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2392[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]2393[/ATTACH]
De eerste 244 GLT's waren standaard voorzien van een V6, vlgs mij toen ook nog met grote, maar zwarte bumpers. Vlgs mij zo rond 79-80, erna is t blok gewisseld voor de b23 meen ik.