Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe dit het best te behandelen?
Hallo allemaal,

Ik ga binnenkort kijken naar een volvo 240. De eigenaar heeft foto's gemaakt van wat roestplekken:
- voorruit: hij heeft het zelf slordig bijgewerkt zegt hij zelf. Het zwarte is siliconenkit.
- achterruit: niks aan gedaan, hij heeft de auto met die roestplekken gekocht
- links achter bij wiel: hij heeft wat lak weg gehaald zodat roestplek zichtbaar wordt.
Heeft iemand tips hoe ik die roestplekken weg kan werken?
Zie foto's hieronder.

[IMG]file://localhost/Users/brigit/Desktop/foto%20voorruit.jpg file://localhost/Users/brigit/Desktop/foto%20achterruit.jpg file://localhost/Users/brigit/Desktop/foto%20linker%20achterwiel.jpg[/IMG]
Alvast bedankt!
Antwoord
mmm... foto's plaatsen werkt niet....
[IMG]file://localhost/Users/brigit/Desktop/foto%20voorruit.jpg [/IMG]
[IMG]file://localhost/Users/brigit/Desktop/foto%20achterruit.jpg [/IMG]
[IMG] file://localhost/Users/brigit/Desktop/foto%20linker%20achterwiel.jpg[/IMG]
Antwoord
mmmm....foto's plaatsen lukt nu niet, komen later op het forum.
Antwoord
Zo te zien wijst het path van de foto's naar een lokale harde schijf, dat werkt niet. Je foto's moeten ergens op het internet staan om ze hier zichtbaar te krijgen. Dat kan bijvoorbeeld via http://www.photobucket.com, waar je ze kan uploaden. 't Werkt heel simpel: uploaden, dan genereert Photobucket per foto een direct link, die plaats je hier tussen de IMG-tags en klaar. Je moet wel even gratis registreren, maar je kan echt heel veel foto's kwijt op een account. Photobucket vertoonde de laatste dagen wel wat issues, ik weet niet of deze al opgelost zijn.
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
ook zonder foto's een bekend verhaal, roest = uitslijpen en nieuw blik inlassen..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
[Afbeelding: c0b9ed5d.jpg]
Antwoord
Yep, hierbij de foto's. Wel een beetje groot...weet niet hoe ik ze kleiner erop krijg...
[Afbeelding: a8312c62.jpg]
Antwoord
En de laatste:[Afbeelding: 22a6ad5b.jpg]
Antwoord
Graag tips en opmerkingen. Dankjewel!
Antwoord
Laten staan of je moet hem mogen meenemen voor 150 euro!!
Groeten van Frans
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Roest behandelen in balken etc aRjen.T 2 3.914 21 July 2009, 09:25
Laatste bericht: Zwarte Flirt

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)