Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ebay/marktplaats enz> deel XVIII..
Arjan. schreef:De Luxe injectie?
...DLiB De Luxe injectie Bodycoatingverbergtechniek..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Iemand misschien bekend met deze?

http://link.marktplaats.nl/588034034

Heb vanuit zuidfrankrijk een bod geplaatst en de toezegging gekregen dat ik hem daarvoor op mocht halen
(Nu is er in de tussentijd helaas al weer een hoger bod, en het duurt nog een week voordat ik weer thuis ben, dus wellicht gaat het helemaal niet door....)

Ziet er op het eerste gezicht niet fout uit (oke, omschrijving klopt van geen kant)

misschien dat iemand hem hier (her)kent
Hopelijk misschien volgende week een 245 rijker als alles goedkomt.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
kan ook wel een fake bod zijn. Als je weer in NL bent gewoon een poging wagen, voor JOUW prijs.
Je weet het namelijk nooit
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Antwoord
Inderdaad, gewoon proberen! Ik heb ooit een boekje gekocht voor de Vespa. Ik was slechts de vierde die een bod plaatste. De verkoper liet me weten dat de andere drie voor mij voorrang hadden. Uiteindelijk was het boekje toch voor mij; bij hercontact bleek geen van drie eerstbiedenden daadwerkelijk nog interesse te hebben?! Zo zie je maar.. pas als je het geld in handen hebt, ben je zeker..
[Afbeelding: 5a7b8f07-b135-4c27-9c11-feb5959cb6b9_zps20839fa6.jpg]
Antwoord
In nieuwstaat! 460.000km. Haha. Mooi man Volvo. 4,6 ton? Doet em helemaal niks jonge.
Antwoord
leuk voor onderdelen.... :-X
Antwoord
60 euri..

groen is de trend.. wel pas gespoten..

eng...

ook eng, maar dan in prijs..

moet genoeg zijn..

kan zo weer terug de folder in..

ho ho..!

ideetje voor vla-gele exemplaren..

eigen ophaal/kampeerdienst beginnen..

hele foute kleur..

R-Sport

plastic fantastic..

strak blauwe lucht..

showcolade

bouwdoosje..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Is dit nou 1 persoon of heeft de ene de text van de andere gepikt?

Stijlvolle volledig belastingvrije Volvo 745 station uit 1986

Dit is de serie die volledig belastingvrij is, ook na LPG inbouw, dus geen brandstof toeslag.
Het is de carburateurversie, dus goedkope en probleemloze LPG inbouw.
Verzekeren kost ca 100 euro per jaar.(oldtimer).

Zee van ruimte, in goede en nette staat.
Fijne betrouwbare familiewagen zonder de gebruikelijke hoge lasten van een grote wagen,
en waardevast vanwege de belastingvrije status.

5 bak, stuurbekrachtiging, trekhaak op kenteken, getint glas, stoel en motorverwarming, extra benzine heater ingebouwd !, dubbele mistlampen, van binnen uit verstelbare spiegels, 3 gordels achter in en hoofdsteunen achterin.
Aluminium velgen met vrijwel nieuwe banden.
Wagen heeft wat lichte gebruiksporen, dus niet nieuw, maar voor de leeftijd zeker netjes, de wagen is roestvrij en schadevrij !
Recente onderhouds beurt met: nieuwe distributie riem, alle olien, riemen, afstelling, remblokken, 4x banden en volgens mij ook de uitlaat.

De Volvo heeft 1500 km gereden vanuit Zweden, gebruikt geen druppel olie of water, motor is na de rit geheel lekvrij.
Deze Volvo station rijdt uitzonderlijk goed, motor en aandrijflijn/wiellagers etc. zijn zeer stil, dit wil wel eens anders zijn....
Verbruik 1 op 12 bij 120/130 km op de Duitse snelweg.
kan op NL kenteken geleverd tegen meerprijs of bemiddeling.
Goede belastingvrije auto voor heel weinig geld, vaste prijs.
Geen dromers of banden schoppers aub, vergelijkbare auto's kosten 1500 euro meer.
Deze aanschapprijs in binnen 2 jaar terugverdiend aan wegenbelasting....
In een uurtje(zonder afspraak) langs de RDW en dan belastingvrij rijden, voor iedere leek te doen !

Inruil Lupo tdi 3L of Audi a2 3L mogelijk, mits technisch goed.

bovenstaande is Eddy uit Huizen en onderstaande is Rogier uit Austerlitz.

Stijlvolle volledig belastingvrije Volvo 240 DL station uit 1986, (zweedse benaming Volvo 245-813) meegneomen uit Zweden, omgeving Stockholm
APK tot April 2013 kenteken 23-XVG-1
Deze zomer meegenomen uit Zweden, auto rijdt als nieuw!! (km stand is 2136300) Met volledig werkend Motorverhitter electrisch met "Slad" verlengsnoer, altijd weg bij -25 C!!
Complete onderhoudshistorie van Zweedse Volvo dealer aanwezig!!

Dit is de serie die volledig belastingvrij is, ook na LPG inbouw, dus geen brandstof toeslag.
Het is de carburateurversie, dus goedkope en probleemloze LPG inbouw. (inbouwen inclusief RDW afmelding kost 950 euro)
Verzekeren kost ca 75 euro per jaar.(oldtimer).

Zee van ruimte, in goede en nette staat.
Fijne betrouwbare familiewagen zonder de gebruikelijke hoge lasten van een grote wagen,
en waardevast vanwege de belastingvrije status.

5 bak, , trekhaak op kenteken, mistlampen, van binnen uit verstelbare spiegels, 3 gordels achterin
De Volvo heeft wat lichte gebruiksporen, dus niet nieuw, maar voor de leeftijd zeker netjes, de wagen is redelijk hard en schadevrij !
Recente onderhouds beurt met: nieuwe distributie riem, alle olien, riemen, afstelling, remblokken, bougies, bougiekabels, Olie en koelsysteem (100%geflushed), en volledige afstelling + Distributieriem

De Volvo heeft 1200 km gereden vanuit Zweden, waar ik hem 5 maanden gebruikt heb voor m'n werk, hij gebruikt geen druppel olie of water, motor is na de rit geheel lekvrij.
Deze Volvo station rijdt uitzonderlijk goed, motor en aandrijflijn/wiellagers etc. zijn zeer stil, dit wil wel eens anders zijn....
Verbruik 1 op 12 bij 120/130 km op de Duitse snelweg.
Goede belastingvrije auto voor heel weinig geld, vaste prijs. Bieden naast de AUTO!!!
Geen dromers of bandenschoppers aub,
Deze aanschapprijs in binnen 2 jaar terugverdiend aan wegenbelasting....

Volvo 240 (station) uit Noord Zweden!
(dus nog nooit strooizout gezien !in zweden wordt alleen met zand gestrooid )
Antwoord
http://www.speurders.nl/favorieten/volvo...96029.html

http://link.marktplaats.nl/587885384
Antwoord
Misschien iemand die om "belastingtechnische redenen" onder meerdere namen adverteert?

Ik vind deze line trouwens wel leuk : "de wagen is redelijk hard"
Wat zou hij daarmee bedoelen?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Afraders Ebay / Marktplaats Harry 1.371 801.928 3 April 2023, 20:43
Laatste bericht: Kogelman
  Bijzondere/vreemde/grappige advertenties op Marktplaats/Ebay etc. jos245 1.564 1.014.014 22 November 2021, 10:45
Laatste bericht: Rob
  Marktplaats... st€€ds commercieler Dopski 7 10.686 14 February 2016, 15:34
Laatste bericht: Dopski
  144 op Marktplaats simplicity 1 3.363 1 July 2013, 12:46
Laatste bericht: Dopski
  Ebay/marktplaats enz> deel XVI.. TheSaint77 637 259.134 15 August 2009, 21:03
Laatste bericht: Bazis
  Ebay/marktplaats enz> deel XV..and still counting.. TheSaint77 482 238.931 8 December 2008, 21:19
Laatste bericht: TheSaint77
  PP's 740 Turbo op eBay PP! 8 8.221 20 March 2008, 01:12
Laatste bericht: Jelmar
  Ebay/marktplaats enz> deel XIV inmiddels PP! 271 137.951 23 January 2008, 14:27
Laatste bericht: TheSaint77
  20 pk extra voor 5,50 euro? Gezien op EBAY 240 GLT Aut 4 5.486 3 November 2007, 12:13
Laatste bericht: Jw240
  Ebay, Marktplaats enz. Deel XIII!!!!!! PP! 237 103.248 30 September 2007, 08:11
Laatste bericht: a.huis

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)