19 August 2012, 10:09
heel erg bedankt voor je hulp pwaes daar schiet ik behoorlijk wat mee op.
ik heb nu het B230FB blok er in liggen en alles is origineel op de turbo na.
ook de kop + pakking is origineel maar ik had gelezen dat de FB standaard niet heelveel compressie heeft
en je er dus rustig een turbo op kunt zetten.
wat betreft de oliekoeler ik heb niks gemeten maar dacht dat dat je er niet onderuit komt als je er een turbo opzet.
oke en de katalysator blijft er dus onder zitten.
de hulp die ik krijg op dit forum word absoluut gewaardeerd.
al mijn vragen (ook al zijn die vragen al beantwoord of slaan ze nergens op) worden altijd serieus beantwoord.
dank jullie wel
mile:
ik heb nu het B230FB blok er in liggen en alles is origineel op de turbo na.
ook de kop + pakking is origineel maar ik had gelezen dat de FB standaard niet heelveel compressie heeft
en je er dus rustig een turbo op kunt zetten.
wat betreft de oliekoeler ik heb niks gemeten maar dacht dat dat je er niet onderuit komt als je er een turbo opzet.
oke en de katalysator blijft er dus onder zitten.
de hulp die ik krijg op dit forum word absoluut gewaardeerd.
al mijn vragen (ook al zijn die vragen al beantwoord of slaan ze nergens op) worden altijd serieus beantwoord.
dank jullie wel
mile:

