17 July 2012, 13:16
Wat betreft de 3 stickers, heb je het over lijmresten, of over kleurverschil met de rest? Lijmresten: met een caramelschijf erover. Kleurverschil: dat wordt polijsten.
Nieuwe Volvo 740 GL !
|
17 July 2012, 13:16
Wat betreft de 3 stickers, heb je het over lijmresten, of over kleurverschil met de rest? Lijmresten: met een caramelschijf erover. Kleurverschil: dat wordt polijsten.
3 August 2012, 09:06
DennisvdB schreef:Wat betreft de 3 stickers, heb je het over lijmresten, of over kleurverschil met de rest? Lijmresten: met een caramelschijf erover. Kleurverschil: dat wordt polijsten. Sorry voor de late reactie, ik zat aan het Lago di Caldonazzo voor 10 dagen. Wat betreft de stickers; je zit nog wat wit spul (ik denk lijmresten) zitten.
3 August 2012, 11:12
Voorzichtig verwarmen met föhn of verstripper. Kun je de resten meestal goed verwijderen. Vervolgens met thinner de rest van de lijmresten wegwrijven. Daarna even weer in de was.
Niets wordt er, helemaal niets, uit talloos veel miljoenen.
3 August 2012, 11:26
BartWillem schreef:Dat was ik volgens mij! Goed idee! Ik ga het niet laten doen, want dat kost me te veel geld. Ik ga er gewoon met twee man aan werken. Moet te doen zijn.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
3 August 2012, 14:44
Ik heb nu maar gewoon plakfolie gefixt, achteraf bleek deze er ook met stof te zijn. Nu alleen nog zin en tijd te vinden om het erop te vrotten.
![]() Als je het hemeltje eruit wil halen, kan je 't beste de passagiers-stoel verwijderen en dan het hemeltje met veel gevloek eruit werken. Heb je geen schuifdak, dan valt het mee maar met schuifdak is het dikke ellende (en ook nog eens grote kans dat het ding breekt).
3 August 2012, 17:56
Rik Tuin schreef:Voorzichtig verwarmen met föhn of verstripper. Kun je de resten meestal goed verwijderen. Vervolgens met thinner de rest van de lijmresten wegwrijven. Daarna even weer in de was. Oke, dankjewel! Hier kan ik wat mee.
5 August 2012, 13:10
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 August 2012, 21:22 door gertjanrouvoet.)
Heeft iemand toevallig nog een Rigel-wieldop liggen voor een 740? Ik mis er eentje.
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|